søndag den 30. september 2007

FRI




Kartoffeloptagning var mens det var formiddag, resten af dagen stod det på fri. Midt eftermiddag ringede telefonen, en veninde ville vide, om jeg var med på gåtur her i mit område, hvilket jeg var. Hun ankom, afsted med hund og digitalcamera, der skulle gås tur, og jeg skulle have motiver til bla min blog, har nu til flere omgange kan jeg se. Vi gik rundt i det varierede område ca en time, hvor vi snakkede om løst og fast, det var dagens saltvandsindsprøjtning, som røg ind i årerne der. Meget hyggeligt, det er en del skønnere, når der er følgeskab af et menneske, som samtidig er udstyret med bla en god portion humor.
Da vi kom tilbage hetil, var hun lige med inde en tur inden hun returnerede, der skulle lige drikkes en kop kaffe eller to, inden hun kørte hjem til sig selv igen. Så gik de timer med lynets hast.

Ingen kommentarer:


FORÅR 2007
Powered By Blogger