lørdag den 20. oktober 2007

GÅTUR



Da jeg kom hjem (indirekte en fortsættelse fra oplægget lige før dette her) kom der lidt mad indenbors, hvorefter det var en af de utallige vandringer i området, der var på programmet, hunden var næsten ikke blevet rørt, inden vi var taget af sted på vores tur, og jeg trængte som sådan også til lige at komme af sted på gåtur.
Igen gik vi hovedsageligt i åbent område, hvilket vi gør det meste af tiden. Jeg har det ligesom bedst med vidder omkring mig, så jeg har udsyn - også selv om det er barndommens land, jeg bevæger mig rundt i, hvor jeg i nærmeste omegn næsten kender hver en busk på min vej på stierne.
Denne her skovvej brugte jeg dog ikke meget som stor pige, da jeg startede med mine gåture, jeg var helt voksen, da jeg begyndte at gå noget mere i dette område, der er jeg dog ved at kende de fleste stier nu, hvilket har hjulpet efter, jeg har fået den hund, jeg har nu, har været opfindsom med at finde nye stier, da jeg færdes så ofte ude på ture. I det område, vi gik i den dag, er der meget varieret tærren, ser ofte noget nyt, og jeg kommer ofte til andre, som er ude, enten folk med hund som mig selv, eller nogen i følgeskab med andre. Biler kommer også, da vejen går ned til søen. Ved vejen er der bygget få spredte sommerhuse, som blev bygget før der blev fredet, nu må der ikke mere bygges sommerhuse, de, der er, skal holdes ved lige.

Ingen kommentarer:


FORÅR 2007
Powered By Blogger