torsdag den 18. oktober 2007

INDETID

Billedet her er som sådan lidt misvisende, da jeg til nu har været inde til nu. Har kun været ude ganske kort med hunden, da hun skulle luftes her til morgen.

Der var lige nogle vinduer ol, som trængte til en kærlig hånd, så jeg måtte lige holde mig inde. Endnu er jeg ikke færdig, det var det mest trængende, som lige blev gjort, regner med at nå noget mere i løbet af dagen, når jeg alligevel er inde. Det er ligesom det herinde er nedprioriteret i tiden, fordi jeg makker med det træ udenfor. Gennem lidt tid har det været det mest pressende, jeg har taget, hvilket jeg kan se, begynder at sætte sine spor. Nu må jeg vist afsætte lidt tid indimellem indtil, standarden er tilbage på det normale, nu begynder det ligesom at blive for meget, det er ved at være for voldsomt, så der er en, der også må i krig herinde.

3 kommentarer:

Lene sagde ...

Du bor et dejligt sted, Puk.

Der er altid noget, der skal ordnes, håber du nåede det du ville i dag

Zindy sagde ...

Velkommen til, Lene, hvis det her er noget for dig. Jeg nåede stort set dagens gøremål, både ude og inde, mangler kun en omgang vask, som må vente til i morgen.

Jeg synes også selv, her er dejligt med den alsidige natur. Det tager bla ca 20 min på gåben at komme ned til Mariager Fjord gennem vekslende skovareal.

Zindy sagde ...

Ps Lene, du er under alle omstændigheder velkommen, fik det vendt, så det kan misforstås. Fortsat god dag. Regner med "at se forbi" om lidt, i hvertfald i aften.


FORÅR 2007
Powered By Blogger