lørdag den 3. november 2007

FORSKELLIGT

Der er lidt stille i tiden på bloggen. Der har været diverse gøremål at gå efter. Både dag og aftnerne har været besatte. Hovedsageligt arbejde. Begynder at savne en lidt længere gåtur, hvilket muligvis bliver i dag med selskab. Der skal sikkert også saves træ inde ved rundsaven, var ved at prøve den af i går, da jeg kom hjem, og den fungerer.
I går var skorstensfejeren her, han plejer at komme 2 gange om året for at rense skorsten, han fik mig fanget lige inden jeg dampede af på arbejde.
Er spændt på, om her nu bliver ro i weekenden, der har været lidt meget med aktiviteter udefra, men det vil tiden vise.

2 kommentarer:

Nina sagde ...

Ja, du har vist også haft travlt, ser jeg! Håber du får ro til at slappe lidt af - rigtig god week-end til dig!:o)

Zindy sagde ...

Nina, vi har vist et stykke hen ad vejen været i samme båd i ugens løb, jeg har haft mere end 37 timer på arbejde her i ugen, da jeg var afsted 2 aftner udover dagarbejdet, i dag har der været lidt mere ro. Også god weekend til dig!!!(:o


FORÅR 2007
Powered By Blogger