lørdag den 17. november 2007

FORSKELLIGT


I løbet af dagen er der ikke sket noget specielt. De småting, jeg ikke når i løbet af ugen, blev foretaget, herunder rengøring og vasketøj.
Både for- og eftermiddag var jeg ude på vandring med hunden i området, en af de stille dage, hvor jeg ikke mødte en eneste på min vej, gik endda på de mest befærdede stier i eftermiddag. Nød i fulde drag at komme ud - og få gået en regulær tur frem for disse små ture i dagligdagen. Vejret var faktisk mildt på mine ture rundt i mit barndommens land. Det er let at se, træerne har været i fældning, de virker så nøgne mod himlen, en ting, jeg hvert år skal vænne mig til, er ikke lige så vild med det i begyndelsen, det virker så utrolig bart, tomt. Men efterhånden bliver det nødtunget accepteret, og jeg begynder at kunne se de stilrene linjer på de bare trækroner.


2 kommentarer:

Lene sagde ...

Du har ret, man skal lige vænne sig til barheden, jeg håber også at kunne gå en tur i dag. Ha en god søndag.

Zindy sagde ...

Hej Lene. Håber, du nåede ud på en gåtur i din flotte omegn. Mon I har set mere til solen end vi har her, hvor det har været diset. Osse god søndag til dig.


FORÅR 2007
Powered By Blogger