mandag den 31. december 2007

GODT NYTÅR


Nu, hvor året nærmer sig sin afslutning med raske skridt, skal der lige et par ord skrives ind, hvor jeg lige vil sige GODT NYTÅR til de læsere, som trofast kommer forbi, ved ikke, om de kommer forbi inden nytårsskiftet, men nu er hilsenen til dem i hvert fald kommet.
2007 var året, hvor jeg kom på nettet - og oprettede egen blog. Jeg blev grebet af at følge andre på sidelinjen og ville forsøge selv, om det var noget. Jeg har ikke fortrudt det, da jeg sammenligner det med nutidens pennevenner, hvor det nu kommer hurtigt respons, hvis nogen har noget at sige, en spændende verden, der er kommet frem der. En verden, jeg følger ind i det nye år, da jeg ikke længere kan holde mig derfra med de muligheder, det indebærer.
Langt fra alt kommer frem på bloggen, hovedsageligt dagligdagen er der, andre er mere åbne end jeg, men vi er jo forskellige, der er fra min side blevet lukket af med det mest personlige, hvilket jeg også vil gøre, hvis det var skrivning pr postvæsenet, jeg er ikke den, som "bare" fortæller en hel masse, om det evt på et tidspunkt ændrer sig, kan jeg ikke sige noget om, tiden viser det... Det var alt for nu, endnu engang GODT NYTÅR DERUDE!!!

12 kommentarer:

Nina sagde ...

Og rigtig godt nytår til dig, Puk. Jeg håber, du får en hyggelig aften. Tak for dine dejlige naturbeskrivelser og billeder, jeg glæder mig til flere i det nye år!:o)

Zindy sagde ...

Tak, i lige måde, Nina.
Jeg er glad for, du kan lide at komme forbi, da jeg godt kan lide det her.Er grebet af det som mange af I andre, ser også frem til at følge dig på din blog da du har så meget at fortælle, som fængsler mig!

Lizelotte sagde ...

Det er vigtigt man blogger, så man har det godt i maven med det. Den der balance mellem privat og personligt er rigtig væsentlig - men jeg synes faktisk ikke, den er så svær. Der er nemlig også fantastisk meget af mit liv, der ikke kommer på min blog :-)

Godt 2008, Puk, håber du kom godt ind i det.

Lene sagde ...

Må du få et godt 2008, Puk.

Zindy sagde ...

Lizelotte, tak for dine ord. Jeg har til tider svært ved det her endnu, og du rammer faktisk ret godt med, man skal mærke efter, man skal have det godt med det, man "udstiller" når man som du og jeg har valgt en offentlig tilgængelig blog. Man skal kunne holde ud at se det bagefter, når man ser bloggen. Vi har nok alle - mere eller mindre - en rem med, hvad vi vil have frem, jeg ser, du har det samme.
Også godt 2008 til dig, der kommer referat i nær fremtid om min dag.

Tak i lige måde, Lene, håber, du får et godt år, både arbejdsmæssigt og privat.

Anonym sagde ...

Halløjsa og godt nytår ... jeg har for nogle dage siden sendt en mail til dig for at ønske godt nytår. Jeg får svar om, at den p.t. ikke kan leveres ... mon der er noget galt med din mail? Men du ønskes i hverfald et rigtigt godt nytår.
Kærlig hilsen
Conny

Zindy sagde ...

Hej Conny. Også godt nytår til dig og familien. Der er problemer her,jeg kan afsende mails uden problemer men kan ikke modtage dem, har dog lige forsøgt at få det rettet og er spændt på, om det nu virker i min indgående mail.
Kærlig hilsen Puk.
Ps, det er vel lidt sent at bede dig hilse din mor i dag...

Zindy sagde ...

Ps Conny, håber alt er okay hos jer.
Kh puk

Anonym sagde ...

Hej Gitte.
Tak for din hilsen. Jeg har haft besøg af Conny og Stine i aften - hyggeligt.
Håber, du er kommet godt ind i det nye år.
KH H.

Zindy sagde ...

Hej Helga.
Tak i lige måde. Her er alt ok, du hører fra mig når mail igen fungerer 100%.
Kh PUK

Anonym sagde ...

Hej igen.
Jeg håber snart du får din e-mail til at fungere igen. Det er træls, når man har vænnet sig til den. Sikket et vejr i dag. Jeg har været ude at gå en tur på 1 times tid med en lille kåd hund. Det var faktisk dejligt, selvom det sner og blæser.
Hilsen H

Zindy sagde ...

Hej H.
Så er vi 2 der har været ude at gå med hund. Jeg nød også turen, til en afveksling med et tyndt lag sne. Min E-mail fungerer heldigvis igen, nu går mine mails fint ind, juhu, jeg er blevet helt afhængig af den.
Hilsen Puk


FORÅR 2007
Powered By Blogger