lørdag den 8. december 2007

GÅTUR



Først på eftermiddagen, mens jeg luntede rundt ude, ringede telefonen, en veninde ville vide, om det var ok, hun kom hertil med sin hund, så vi kunne tage på gåtur med 2 hunde. Det var ok for mig, så hun ankom lidt senere. Det var første gang, de skulle mødes, men det gik upåklageligt, muligvis fordi det var en af hver køn.
Min var omgående oplagt til narrestreger, der skulle leges. Gæsten var med på det, så der blev brændt lidt krudt af, mens vi gik over marken, og den vilde jagt gik i den tid, vi traskede af sted. Også inde i skoven. Sjovt at følge dem, disse store hunde, hvor min er 2 år, gæsten 9. De var lige legesyge.Det var et par trætte, men beskidte hunde, vi kom tilbage med. Så de fik lige lov til at opholde sig lidt i bryggerset, inden de kom længere ind.
Da vi kom ud af skoven, så himlen sådan ud bag skoven, det
kunne jeg ligesom ikke stå for, den skulle ligesom i kassen. Grantræerne virker meget mørkere, end de var, da billedet blev taget.
Vi sad og snakkede lidt, inden hun satte kursen hjemefter igen, og det var dejligt at have følgeskab i skoven.


Ingen kommentarer:


FORÅR 2007
Powered By Blogger