søndag den 16. december 2007

JULEKORT

Her til morgen fik jeg mig endelig taget sammen til at gøre noget ved julekortene. Det har ligesom været året, hvor det ikke ligefrem har været kortene, som har været i høj kurs. Interessen for dem har kunnet være et meget lille sted. Endelig fik jeg hevet stakken frem og fik dem skrevet. Vejret udenfor var ikke ligefrem fremmende for energien. Der var tåget, diset og råkoldt.
Mens jeg sad og skrev, ankom der et stk bil med jægere, som lige skulle en tur ned og se sig omkring. Jeg kom uvilkårligt til at skutte mig, hvorefter jeg begyndte at småfryse, jeg syntes, der skulle lyst til at traske derned og sætte sig i dag. De havde det også alt andet end varmt, da de kom tilbage fra deres tur, en kold fornøjelse, men så i det mindste et rådyr og hørte lyde.


5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg forstår ikke hvorfor at din side ikke kommer frem i min oversigt. Alle andre blogs og andre sider jeg går ind på, kommer automatisk til at stå der, så jeg efter endt læsning nemt kan se hvilke sider jeg har besøgt. Jeg ved ikke om det kan have noget at gøre med at du har annoncer fra Google på siden eller du har et eller andet suspekt link på siden. Er der andre end mig, der oplever det samme? Det har stået på ret længe.

Zindy sagde ...

Evi. Du er ikke den eneste, som har lidt problemer. Andre døjer med at gå ind, når de trykker på mit efterladte link ved kommentarer i andre blogge, endnu har jeg ikke fundet ud af, hvorfor min blog pt volder disse problemer. Jeg må nok efterlyse hjælp hos andre for at få den til at fungere optimalt igen.

Nina sagde ...

Dejlige billeder og ture i Himmerland, du har haft på det seneste. Det er skønt at "gå" med. Julekortene er skrevet og nu er hunden så oven i købet ren, forstår jeg. Så kan julen jo bare komme an, kan den!

Anonym sagde ...

Tak,Nina. Jeg er glad for, du nyder at følge mig på mine gåture her i sydhimmerland, det ansporer til at fortsætte, da jeg godt kan lide at skrive, at nogen så kan lide at følge mig, er kun et must for mig. Nyder hunden nu er ren, det begynder også at hjælpe på "hytten" så julen kan snart ankomme for min skyld, da jeg fik handlet lidt ind i går.

Anonym sagde ...

ps undertegnede, Puk, var lidt hurtig før, da jeg står som anonym.


FORÅR 2007
Powered By Blogger