mandag den 21. januar 2008

BYTUR FORTSAT

Det er ikke fordi, jeg har ret meget at "sige" denne gang, jeg vil bare vise de sidste 3 billeder, jeg tog den anden dag, jeg handlede ind i Lidl. Kommentarerne kom stort set sidst, jeg skrev, og jeg ikke fik mig gjort færdig. Jeg gjorde mig færdig, fordi jeg lige skulle se programmet Anna Phil, som startede på TV2. Programmet var godt nok på dansk, men foretrak alligevel at have øjnene på tvskærmen under udsendelsen.
Denne høje, røde skorsten på dette billede har ofte irriteret mig, når jeg kommer ud af forretningen, den ser man næsten med det samme, når man træder ud på parkeringspladsen. Ikke ligefrem et kønt syn i min verden, den ødelægger lidt gadebilledet, eller forstyrrer idyllen om man vil.
Det sidste billede blev godt nok lidt mørkt, det snød mig lidt, da jeg fik det i kassen, men dog bedre end ingenting. I dag har jeg også været i byen, men ikke på de kanter, for en gangs skyld havde jeg ikke kameraet med, da jeg ligesom kunne se på forhånd, det ikke var i dag, der ligesom var plads til at lege turist i byen. Kommer tid kommer råd, der bliver sikkert lejlighed nok til at få flere billeder med mig hjem, hvis jeg kender mig selv ret.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg kan godt lide silhouetten af træets nøgne grene mod himlen. Træer er i det hele taget meget smukke og du har efterhånden mange forskellige billeder af træer fra forskellige vinkler. Jeg synes også det kunne være spændende at se, hvis du, som du tidligere har skrevet, kunne vise nogle af de samme motiver taget i forskelligt lys.
Jeg synes at det på det andet billede ser ud som om der står en gadelygtepæl på bilens tag; meget originalt at køre rundt med sådan en belysning ;D hihi
Du har ret i at den skorsten dominerer for meget og forstyrrer idyllen, men jeg synes du trods alt har fået taget et fint billede med den i midten.

puk2 sagde ...

Evi, tak for din kommentar. Jeg kunne ikke stå for situationen mht gadelygtepælen på bilens tag, da jeg stod med søgeren, jeg kom til at stå og fnise og skulle absolut have situationen med hjem. Håbede på i aftes, da jeg oploadede billedet, andre også kunne se det sjove i, at en bil kører rundt med lygtepæl på taget, fange situationen.
Så sent som i aftes, da jeg var færdig med at skrive, var jeg ved at gennemgå pc'ens billeder med træer, jeg vil på et tidspunkt forsøge at oploade nogen af dem, uanset om de har været her før eller ej, for at vise, hvor forskellig den samme plet kan virke i forskellig belysning.
Du og andre får syn for sagen engang, da jeg er ved at planlægge hvilke billeder, jeg vil have med, muligvis over flere omgange, så det ikke bliver for stor en mundfuld.

Anonym sagde ...

Jamen så var da godt jeg også så det med lygtepælen. Jeg morer mig også, når jeg finder sådanne spøjse motiver.
Jeg har været lidt på surf i dag og opdaget nogle underlige ting omkring din profil. Det ser ud som om du har to forskellige sider med din profil. En som jeg kan se, når jeg går ind på din egen side og en anden, hvor din blog ikke står på!!Den fandt jeg ved at gå igennem et link ved den sidste kommentar, som du har lagt hos Nina. Dvs. at hvis jeg fulgte den, kunne jeg ikke komme til din blog. Nina havde dog et andet link i sin blogroll, hvor jeg så ovennævnte første profilside, hvor din blog heldigvis stod.
Måske nogen kan forklare hvad der er sket, for det er da møgærgerligt, hvis nogen følger det forkerte link og altså ikke finder din blog.
Jeg har heldigvis også et fungerende link til din blog, men jeg oplever stadig at din blog ikke optræder i min oversigt. Det er meget mystisk!

Zindy sagde ...

Evi, vi er vist på nogen punkter til samme form for humor, da du omgående kunne se lygtepælen, jeg kan ikke lade være med at tage lignende situationer, endnu har jeg ikke lagt så meget på bloggen, men det kommer...
Ang. mit link hos Nina, du ikke kunne følge og den hun har nedenunder sine oplæg.. Jeg tror, det hænger sammen med, jeg i tidernes morgen startede op med en blog, jeg aldrig fik til at fungere ordentligt. Forsøgte at slette den og fik den her startet op, som fungerer. Adr på denne her, er www.skovsmolfen.blogspot.com/ den fungerer til fulde efter hvad jeg ved, bare folk får fat i rigtig link, skulle der ikke være problemer med at finde mig, selv om det ærger mig, jeg endnu ikke har været i stand til at slette den, jeg startede med, og som ikke kom til at fungere. Jeg gætter på, det er løsningen da du surfede på nettet, men jeg ved det ikke.


FORÅR 2007
Powered By Blogger