onsdag den 20. februar 2008

HIMMEL

Blandt billederne, jeg lagde ind igår, var der bla disse 2 billeder af himlen, jeg ikke lige kunne stå for, denne fredlige himmel, som nu engang er der altid, hvis man ellers har sans for at se skønheden ved den. Her den totalt skyfri himmel der bag træerne, som kan give en fred i sindet, hvis der er uro.
Det her billede blev taget ved samme lejlighed, bare i en lidt anden vinkel med rolige skyer i det fjerne, hvor jeg har solen i ryggen, svage vindpust omkring mig, fuglefløjt i ørerne, står på markens græstæppe og nyder naturen, vidderne, jeg har omkring mig. Jeg nyder gang på gang, jeg ikke er tvunget til at tage nogen steder for at opleve natur, jeg har det lige udenfor min dør. Jeg kan opleve naturens skiften dag efter dag bare ved at se ud af mine vinduer, hvilket jeg sætter meget pris på i dag. Nyder virkelig, jeg har naturbilleder lige udenfor...

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Skønne billeder, Puk. Blå blå blå himmel. Sådan! Ser godt ud med skyerne - prøv næste gang at få lidt mere bakke med. Men wow, man betages jo af himlen på denne tid af året og jeg kan godt forstå at der er fokus på himle her. Det ville jeg også have, så blå som den er. ;-)

Anonym sagde ...

Dejlige indlæg og billeder. Jeg kan mægtig godt lide din "nye" stil, og glæder mig til flere natur-ture. Også flotte beskrivelser! :o)

johanne sagde ...

Du er sikkert heller ikke i tvivl om, at jeg også fryder mig både over dine billeder og smukke beskrivelser. Det er så herligt at have det lige udenfor sin dør. Særligt når man husker at åbne sine øjne og sit sind, sådan som du gør det.

Zindy sagde ...

Tak frk Bibo, at du kan lide det, vil prøve næste gang i samme vinkel at få noget mere bakke med, som kun svagt anes her.

Også tak til dig, Johanne for dine ord. Jeg er ikke i tvivl om, du kan lide mine beskrivelser og billeder, da jeg ved, du klart har det samme åbne sind som jeg mht naturens skønhed.

Sidst men ikke mindst, også tak til dig, Nina, fordi du melder, det er godt nok, som jeg nu har lagt min stil i dagligdagen nu. I det hele taget tak for dine redskaber, som jeg er begyndt at gøre brug af, du ved vist godt, hvad jeg mener...

Anonym sagde ...

Det kan du tro, jeg ved! Og det mærkes tydeligt! Godt gået! :o) Og jeg er her jo stadig.

Zindy sagde ...

Tak endnu engang, Nina! Jeg sætter pris på det! Du hører nok snart fra mig med nyt. Tak for hjælp.


FORÅR 2007
Powered By Blogger