torsdag den 14. februar 2008

INGENTING

Som mange andre bloggere stopper jeg til tider også op og funderer over, om jeg vil fortsætte. En af perioderne er nu. En af gangene, jeg havde den oppe at vende, besluttede jeg mig til at fortsætte med nogle små ændringer.

I starten skrev jeg til tider om følgeskab på mine næsten daglige vandringer i omegnen, samt lidt om, når jeg havde gæster og var i byen. Det gik jeg ligesom lidt væk fra, dels var der nogen, som bad sig fritaget for at komme med, selv om det var indirekte, de var med, dels er det også et eller andet sted ligegyldigt, hvornår der er social omgang, et kedeligt emne, som ikke kan interessere ret mange alligevel, når det kommer til stykket. Derfor skriver jeg aldrig mere direkte om min sociale adfærd i dagligdagen.

Flere større beslutninger er truffet i løbet af efteråret til nu, som ikke har noget med bloggen at gøre, men i privatlivet. Beslutninger, som til tider har krævet underskrift, hvor jeg var sikker, da den blev sat, der fik jeg hjælp i overvejelserne af folk i dagligdagen, der havde tjek på disse ting.

Pt kan jeg ikke sige, om jeg fortsætter med at skrive, mens jeg tænker videre, om jeg kommer med meldinger fra dagligdagen, som ikke altid lige er sket den dag, jeg skriver om det og vser billederne,det vil tiden vise, det finder evt læsere ud af hen af vejen. Pt er det sandsynligt, jeg bruger nogen af de billeder, jeg har liggende på pc. Det var alt for nu....

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Puk, hvor jeg forstår dine overvejelser - indimellem føler jeg selv så tydeligt at "ord-kilden" er tørret ud - men lige pludselig sker der så noget der "trigger" skrivetrangen igen. Du skal blogge for din egen skyld - bloggeriet skal være vores helt egoistiske "fristed" - og er det ikke et fristed længere, så skal vi ikke - synes nu jeg. Mht dit sociale liv - så ville jeg personligt elske at læse alt fra din hånd - og bestemt ikke finde det kedeligt - men igen: det er helt og fuldt DIN afgørelse. Jeg bliver dog nødt til at sige dig, at bliver din beslutning at holde inde med bloggen - så er her ihvertfald ét menneske som vil savne dig og dine fine betragtninger - inderligt!

Zindy sagde ...

etcererablog - TAK for dine ord til mig, som her i min tænkepause varmer meget. Det føles bare pt som om, knappen er slukket, energien væk, skrivelysten her på bloggen væk, mit liv, overvejelser totalt ligegyldige for andre end mig selv. Mest sandsynligt er det, jeg vender tilbage under andre betingelser, som jeg ikke kommer ind på nu, da beslutningerne endnu ikke er endelige, der kommer bare en anden form frem igen, når jeg starter op. Som jeg kører bloggen nu, kan jeg ikke selv acceptere, hvilket er hovedgrunden til, jeg er lidt træt af forløbet. Jeg vender tilbage med klare meldinger, når jeg finder ud af noget.

johanne sagde ...

Tja...kære Puk. Jeg står selv med samme overvejelser. I sidste ende kan vi jo kun selv tage afgørelsen, men jeg håber da, at du giver besked, hvis du starter op på anden vis.

Zindy sagde ...

Ja, Johanne, en af de velkendte situationer for bloggere, hvor vi til tider stopper op og overvejer situationen med hvad vi vil. Jeg ved bare pt, jeg stadig fortsætter med samme blogadr, den du har, men hvordan jeg starter op med min nye stil i den, ved jeg endnu ikke helt. Jeg giver besked når den kommer, så ingen bli'r overrasket, indtil videre kører jeg videre som hidtil i min nuværende stil, som tidligere nævnt muligvis med nogle af mine ubrugte billeder i albummet på pc, hvor jeg stadig har et lager, muligvis blir der lagt nogen nye ind og oploaded fra min daglige færden ude omkring, bloggen blir under alle omstændigheder ikke lukket ned, det kan jeg se nu.

Anonym sagde ...

Det var godt, Puk, at du ikke lukker helt - du ved, hvorfor jeg mener det. :o)

Zindy sagde ...

Tak også til dig, Nina. Ja, jeg er klar over, hvor du er henne... Jeg er næsten på plads med hvad jeg vil nu, herom senere...

Anonym sagde ...

Dette billede er et af dem, jeg synes rigtig godt om, men det har du vist ikke selv taget? Naturen ser så anderledes ud på det her og det hedder "creak"? Du plejer ikke at have navngivet dine på engelsk. Må man spørge hvor det er fra?

Zindy sagde ...

Evi, du har ganske ret, jeg har ikke selv taget dette foto, det var indlagt på min pc, da jeg købte den i sin tid, kan ikke ud fra fotografiet se, hvor det er fra, ingen tekst medfulgte mit program. Jeg oploadede det den dag for at holde mig på ukendt grund mens jeg tænkte. Helt ærligt, jeg bliver dig et svar skyldig! Også selv om jeg også godt kan lide det her.

Anonym sagde ...

tak for svaret, selvom du ikke ved, hvor det er fra, så er jeg glad for at jeg fik bekræftet min formodning.
Jeg har netop gennemset nogle af dine tidligere indlæg, for at gense nogle af dine mange dejlige billeder og jeg kan nu rose mig selv af at kunne se, hvilket som ikke hørte til de, du selv har taget.hihi
Faktisk var der mange af billederne, som jeg havde glemt og det var en fornøjelse at se dem igen! Du har altså blik for et godt motiv og det er så dejligt, at du vil dele dem her.

Zindy sagde ...

Evi. det kommer ikke bag på mig, du kunne se, det ikke var et, jeg havde taget, da du klart virker som en person, som har flair for billeder, selv om jeg af gode grunde aldrig har set nogen af dine, dine kommentarer siger, det er et emne, du ved noget om. Iøvrigt skal du have TAK for dine roser til mine billeder, det gør mig glad, vil jeg lige sige, selv om jeg også selv har fornøjelse af først at fange motiver, dernæst oploade nogen af dem.


FORÅR 2007
Powered By Blogger