søndag den 2. marts 2008

SNIK-SNAK

På gåturen nede i skoven fik jeg det for varmt, der var af gode grunde lunere vejr end de sidste dage med storm over lille Danmark. Pandebåndet havde jeg dog ikke på, vanterne måtte en tur i lommen igen.
Andre havde også fundet ud i skoven, bla en familie med klapvogn. Der hvor der var helt læ og med sol, føltes det som om, vi var længere henne på året end vi er, igen virkede det typisk om forår. Billedet fortæller vist lidt om det.
Der var ikke så mange afknækkede grene som ventet på den strækning, jeg gik, muligvis, der er sket mere andre steder, hvilket tiden vil vise, når jeg kommer lidt mere rundt.

4 kommentarer:

Frøken Solhat sagde ...

Man kan komme vidt omkring her i cyperspace... det lyder til at være et helt fantastisk naturskønt område du har bosat dig I :0)

puk2 sagde ...

Frøken solhat, velkommen til, dejligt du lige så forbi som jeg selv gør, når jeg lige skal snuse lidt rundt for at se, om der er noget spændende. Man får til tider meget nyt at se. Ja, jeg har bosat mig i et eldorado af natur, jeg har næsten noget for de fleste, som er til natur, elsker området med skov, vidder og vand.

Anonym sagde ...

- og nu regner det igen ... men så er det dejligt at se billeder af solen der leger på træstammerne :-)

Zindy sagde ...

et cetera - ja, der er stor kontrast fra i går til i dag, hvor vi har et møgvejr, ud over regn har vi en kort overgang haft hvid jordoverflade, så er det med at tænke tilbage til de dage, der var bedre vejr.


FORÅR 2007
Powered By Blogger