mandag den 28. april 2008

SKOVBILLEDER

Denne gang har jeg grønne områder på mit program, da jeg godt kan lide den lysegrønne farve, som minder om håbets farve.
En plet i skoven, hvor der altid er grønt i skovbunden, da bækken, jeg jævnligt følger i det her område ligesom har delt sig i to en kort strækning, derimellem er der noget smattet, og det frister ikke just at traske rundt der.
Jeg går på nabogrunden - og kan se "hjem" til eget område, lige her er bækken skellet. Hvor vi gik, skal hunden i snor, så tæt på at kunne løbe frit - og alligevel så langt væk.
Her var jeg ved at forsøge at fange et hurtigt løbende rådyr med mit kamera. Det løb i fuld trav på vejen, jeg havde tilfældigt kameraet fremme, da det flotte dyr sprang ud på vejen fra højre side, der var ikke tid til at bruge zoomknappen, desværre kan jeg ikke selv se noget dyr på billedet i det fjerne på stien, men det var et forsøg...

14 kommentarer:

Bambi72 sagde ...

Nej Rådyrene kan være ganske hurtige, og ofte er det mere held end forstand, hvis man får dem i kameraet..

anjoe sagde ...

Rådyrene har måske små opslagsbøger med advarsler, og der set jægeres geværer med kikkertsigte... Og i skyndingen tog rådyret fejl af din kameralinse, men hellere være for forsigtig ;-)

Conny sagde ...

De er meget hurtige de små rådyr.Da vi skrev om rådyr sidst, ved jeg om ikke vi misforstod hinanden.Da jeg skrev, om en råbukken der blevet skudt. Var det nogle der bare kørte forbi i en bil og skød ud gennem ruden i bilen og drabte bukken og kørte videre.

Anonym sagde ...

Har også forsøgt at ta billeder af rådyr vi så til hundetræning men de var væk inden jeg fandt kameraet frem :P

Lizelotte sagde ...

Så har du i det mindste et fint billede af et rådyr, der var der lige for et øjeblik siden ... eller noget :-)

Anonym sagde ...

Det er muligt, du ikke fik fanget dyret, men den grønne farve har du så sandelig indfanget. Dejlige billeder fra din skov, som til fulde viser, hvad det er, der gør foråret til den bedste tid.

Anonym sagde ...

Kære Puk

Jeg har i længere tid forsømt blogverdenen og har nylig gennemlæst de mange indlæg, du i mellemtiden har udgivet. Jeg nød som altid dine hyggelige beretninger og dine fine fotos af din hund, din skov og den natur, som omgiver dig og dit hjem med den fantastiske udsigt til de smukkeste solop- og nedgange. Du har virkelig haft travlt med dit kamera og de bliver hele tiden bedre.
Pludselig gik det op for mig, at du ikke har skrevet hverken indlæg eller kommentarer i næsten en måned. Jeg håber virkelig at du har det godt og sender dig herigennem mine bedste ønsker om en god sommer og et godt helbred. Jeg tænker tit på dig og dine
trængsler i livet og er ked af, at jeg ikke har haft overskud til at skrive til dig.

med kærlig hilsen Evi

Conny sagde ...

Hvor er du, jeg savner dine indlæg

johanne sagde ...

Sådan tænker jeg også.
Jeg ser herind hver dag og bliver mere og mere bekymret.
Hvor er du? Håber alting er vel.

Frøken Solhat sagde ...

Puk for sørensen.... jeg er også er en smule bekymret. Håber at alt er vel og du "bare" er blevet blogger-træt ;0)

johanne sagde ...

Kære Puk.
HVIS du ser på computeren...vil du så ikke gerne lige give et lille pip fra dig. Bare et eller andet. Vi er mange, der er blevet bekymret for dig.
Knus.

Evi sagde ...

Kære Puk2
nogen må da vide hvor du er?og hvordan du har det. Jeg mener at der var en kusine, som læste med eller nogen i nabolaget.
Jeg savner dig puk og bliver mere og mere bekymret, men prøver at overbevise mig selv om, at du er ok og måske "bare" har fået virus i din computer.
Hvis nogen puk kender derude i virkeligheden, ser dette, så vær rar og hils hende og giv en melding her. Du kan godt skrive som anonym, men det ville altså være rart at få at vide at puk er ok.
Kærlig hilsen Evi

Anonym sagde ...

Puk hvor er du? Savner dine indlæg og kigger jævnligt forbi din blog for at se om du har reageret. Jeg håber du har det godt? Håber du snart giver lyd fra dig - vi bliver jo helt bekymrede for dig. Knus

Helle K. sagde ...

Puk - jeg tænker også på dig og hvorfor du slet ikke blogger mere. :)


FORÅR 2007
Powered By Blogger