lørdag den 15. september 2007

Memory

Pludselig kom det mig i hu, en som kommenterede mig tidligere på dagen kunne være en kusine, Conny. Hvor jeg lige får den idé fra, ved jeg knap nok, hun skrev hun kunne kende kvie nr 3 fra højre, hvilket kusinen også kunne sige.

Ved den tanke, kom jeg pludselig til at tænke på da vi var børn, Conny var på ferie herhenne, vi havde fået vognen ud til låns, vi fik tæppe ud til gulvtæppe, fik diverse arrangeret, så vi havde hule på vognen. Vore ture til nærmeste ishytte, hvor vi gik på en skovvej med skov til den ene side, Mariager fjord til den anden, en aften under hendes ferie, drog vi afsted sammen med mine forældre i DKVén ned til fjorden, vi skulle en tur over på den anden side af vandet, til Mariager og tilbage igen, hvilket skulle foregå ombord på en lille færge, som sejlede i fast rutefart i sommerhalvåret. Sådan kan det somme tider gå, når man læser et eller andet, huskeren husker pludselig igen.

Ingen kommentarer:


FORÅR 2007
Powered By Blogger