lørdag den 15. september 2007

dagen til nu

Vågnede ved vækkeurets kimen kl 5:55 i halvmørke, havde lyst til at gemme mig igen under dynen, men måtte op, da jeg i denne weekend fungerer som gravervikar, og jeg skulle ind til kirken, hvor jeg skulle være kl 7. Jeg skuttede mig, da jeg kom op. Men fik dog manet mig selv op til mine morgenrutiner, kom ud af døren til tiden, på trappen havde jeg dog mest lyst til at gå ind igen, da vestenvinden peb om ørerne på mig, men måtte afsted. Ligeledes var turen over kirkegården på bakken en blandet fornøjelse, var kold da jeg kom hjem, havde lyst til at gå i seng igen, men blev dog oppe.

Istedet så jeg efter at komme lidt i omdrejninger, der skulle lægges tøj sammen, vaskes mere tøj, gøres rent og ryddes ud i reklamer, hvilket nu er gjort, og jeg ka med god samvittighed sætte mig her nogle minutter, selv om det vist ikke lige er noget specielt, der er på programmet, havde alligevel lige lyst til at efterlade et lille visitkort, hvor kvierne i mit hegn vist er det mest spændende.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

... faldt over din blog inde på Lottes - uf, at skulle tidligt op lørdag morgen, det er slemt nok til hverdag :o) Hyggeligt kviebillede - jeg tror jeg kan genkende nr. 3 fra højre :o)
God weekend fra Conny

Zindy sagde ...

Conny. Velkommen til min blog. Det er ikke lige når jeg er gravervikar i weekenden, jeg er mest vild med jobbet, det erkender jeg, men har lært at vende det - et langt stykke - til positivt, får noget fra hånden fra morgenstunden, når jeg får mig taget sammen. Også god weekend til dig.


FORÅR 2007
Powered By Blogger