lørdag den 27. oktober 2007

ALTING OG INGENTING


Holdt ligesom fri fra skrivningen i går, da der faktisk var gang i aktiviteterne hele dagen, og da der endelig blev lidt mere ro, var jeg ligesom for træt i mit hoved, først var jeg på arbejde, hvor jeg måtte væk, der var nogen småting, vi skulle have fat i for at få tingene til at fungere, herunder et tændrør, hvor jeg kan bruge udtrykket "3. gang er lykkens gang" da der først sted nr 3 var gevinst med rigtige tændrør. Et referat i et andet oplæg om arbejdet.


Da jeg kom hjem, kom der gæster, da jeg faktisk havde fødselsdag, jeg afsendte SMS på hjemvejen fra arb for at give besked om hjemtidspunktet, og der var ligesom uro det meste af tiden, og jeg var mest indstillet til at komme i seng og læse lidt, da jeg blev mig selv.


I dag har det også været så som så med ro, har også været en lidt anderledes dag, herom i senere oplæg. Har dog nået at være ude på en af mine utallige gåture i området - trængte ligesom til at komme lidt væk fra tommerummet, pligterne. Nu er tv aviserne overstået for denne gang, og der kørte - som ventet - meget valgsnak. Det er ligesom jeg allerede er mættet med det, da det er som tidligere. Ofte virker det på mig som om, partierne vil kapre stemmer, gætter på, det muligvis er lettest at kapre de yngre vælgere, eller de, som er i tvivl. Det virker jævnligt som gyldne løfter, som til tider kan være svære at indfri, når der efter valget bliver dagligdag igen. Hører ikke meget efter løfterne, kører mere fra gang til gang, om der er grund til at skifte, hvilket parti, jeg synes passer bedst til mig, hvad der ligesom sker i dagligdagen.


Har fået spist til aften, lidt sent, da jeg sidst på dagen havde anmeldte gæster, godt nok kortvarigt, men alligevel blev det hele rykket. Pt er fjernsynet i gang, Junior Hvem vil være millionær er lige overstået på tv2, nu reklamer, om lidt kommer vejrudsigten, bag mig sover hunden som hun plejer.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Til lykke med fødselsdagen. Jeg håber, du havde en god dag, selvom der var travlt på arbejde, og at du fik nogle gode gaver.
God søndag, der vel er en fridag.

Lene sagde ...

Tillykke med fødseldagen, håber du har fået slappet lidt af her i weekenden.

Zindy sagde ...

anonym, tak, jeg havde en god dag alligevel selv om der var nok at rive i. Gaveregnen var en blanding af penge og diverse "småting" og skal ikke klage over noget. Nød at have gæster, der var mails breve mv, så jeg blev husket, selv om jeg blev 44. Vil nyde, jeg har fri i dag. Også god søndag til dig.

Lene. Også tak til dig for til lykke. Igår var det begrænset med afslapning, da der var begravelse, men vil i dag nyde, jeg kan tage den lidt mere med ro, i morgen har jeg også fri, skal kun have morgen og aftenringning. god søndag til dig.


FORÅR 2007
Powered By Blogger