fredag den 19. oktober 2007

dagen til nu


Har ikke fået meget lavet til nu. Til morgen måtte jeg starte med at luske ud med "vilddyrene", da der var uro, og jeg måtte ud i den kolde, men flotte oktober morgen.


Selv om der var koldt, nød jeg alligevel morgenen. Solen skinnede fra en skyfri himmel, græsmarken, som jeg var gået ned på, havde et hvidt skær over sig. Kontrasten var stor der, hvor lyset og skyggen skiltes. Hundene fik gjort deres morgentoilette og fik brændt lidt krudt af, nu ligger de ud strakte på gulvet her i stuen.


Vaskemaskinen er lige blevet færdig med at arbejde, når tøjet er kommet op, tager jeg af sted for at få handlet ind, der skal ligesom lidt hjem til tider, selv om jeg kun er en i dagligdagen samt en hund.
Posten har lige været her, gæsten, som er mere vagtsom end min, gav et par bjæf fra sig, kunne se, det gav et helt spjæt i den rød-sort klædte person, det er ikke lige det, der plejer at være skik her på adressen fra hunden. Hunden, altså min, plejer at gå logrende ud, hvis hun i det hele taget gider gå ud.

Ingen kommentarer:


FORÅR 2007
Powered By Blogger