tirsdag den 27. november 2007

AFTENSTEMNING

Billederne kan vist - når det kommer til stykket - tale for sig selv. Til tider har Puk her himlen i hovedet, hun ser efter duer eller hvad man nu skal kalde det. Årstiden som sådan kan godt virke lidt sløv pga disse dage, hvor det er mørket, som har magten.




Frem for helt at falde hen i sløvhed, forsøger jeg at lede efter et eller andet, som kan live op på dagligdagen, hvor de fleste ikke er hjemme i dagligdagen, mens det er
lyst. Billederne er taget over forskellige dage, hvilket nok også kan ses på himlen, fælles for dem alle er dog, de er taget hen sidst på dagen.
Det, som har været sværest for mig at vænne mig til - som tidligere år - her i efteråret, er de nøgne træer, som står totalt afklædte. Nu kan jeg et stykke hen af vejen også se skønheden der, bl. a. dette træ, hvor man ser konjunkturerne helt tydeligt.





2 kommentarer:

Anonym sagde ...

jeg tror du mener konturerne ... ikke konjunkturerne.
hej fra ord-freaken

Anonym sagde ...

Hej ordfreak - du har ret, en af gangene, hvor jeg vist havde lidt travlt, da jeg var ved at skrive...


FORÅR 2007
Powered By Blogger