tirsdag den 20. november 2007

DIVERSE GØREMÅL




Sidste onsdag mens jeg var på arbejde begyndte det at sne. Til sidst blev vi trætte af grandækningen for den dag og pakkede sammen og tog hjem før tid. Det lille lag sne havde vi et par dage, hvorefter det forsvandt. Jeg nåede lige at få taget et billede af hunden som en slags bevis, da det vist ikke lige var alle steder, der kom noget som her. Sidste fredag morgen mærkede jeg, det er sommerdæk, jeg kører med, da bilen lige en kort overgang var på vej ud i rabatten, men fik styr på den og trillede endnu mere anstændigt af sted den sidste km.

De sidste par dage har jeg igen været ude i området på travetur, begge gange i selvskab, hvor snakken gik livligt det meste af tiden. Det var ikke mange mennesker, vi så på vor færden, kun en enkelt cyklist med hund i snor ved siden. I dag var vejret næsten for godt at gå ind i, selv om det var overskyet. Der var meget mildt årstiden taget i betragtning, men blev alligevel enige om at gå ind, da det var for koldt at drikke kaffen udenfor.
Ellers har jeg fået taget et ryk ved rundsaven i laden, selv om der stadig er langt til vejs ende med det, jeg har i husly, kan det alligevel ses, jeg har været igang derude. Der er stadig nogle timer foran mig, til gængæld har jeg træ til et godt stykke tid.

Ingen kommentarer:


FORÅR 2007
Powered By Blogger