torsdag den 29. november 2007

SKUMRING

Igen har jeg ikke kunnet lade være med at eksperimentere, denne gang med skumringer på dage, hvor der har været sol og klart vejr. Synes, det er sjovt at se, hvordan himlen sjældent er ens, hvordan den hele tiden forandrer sig, både i løbet af dagen og over forskellige dage. Der er sammenlagt taget mange billeder, bare af solnedgange, det her er bare nogle ganske få, jeg har pillet ud. Jeg kan dog konstatere, jeg ikke synes, naturen helt kommer til sin ret på billeder, det er ikke nemt helt at fange stemningen, jeg synes, man skal ud og se det for at få det optimale billede af det. Men dette lille uddrag er dog bedre end ingenting. En af tingene, jeg nyder mest ved at have fået hund, er, jeg nu ligesom et eller andet sted er forpligtiget til at komme ud i min alsidige natur. Hunden kræver motion, og jeg kommer af gode grunde af sted. Det er ikke altid, jeg lige har lyst - når jeg starter op, men ender altid med at nyde det, når jeg kommer ud. Som sådan findes der ikke dårligt vejr, i princippet kun dårlig påklædning, og det er nu yderst sjældent, jeg IKKE kommer af sted. Hvis jeg i en periode ikke kommer af sted nogle dage i træk, pga arbejde bl. a. på denne årstid, ender det altid med, jeg savner turene. Det er mest fra disse dage disse solnedgange er taget, hvor jeg har været ude på kortere ture på markerne lige udenfor mine vinduer. Har valgt at se positivt på de dage, jeg ikke kommer så langt hen pga, der er skumring, når jeg kommer hjem. Skumringen kan også være flot, hvis man er til at være udendørs.





Ingen kommentarer:


FORÅR 2007
Powered By Blogger