søndag den 25. november 2007

TAK

Den anden dag var jeg - som så ofte før inde hos NINA for at følge hendes dagligdag, den 22.11 nærmere betegnet. Og hvad fandt jeg hos hende!? En blogger-hyldest som rørte mig dybt. Jeg blev utrolig glad for tilkendegivelsen fra hende. Nina, som selv har så meget at give af, kunne finde noget i min blog, hun kan bruge til noget. Nina, hvis du læser det her, vil jeg give dig et stort TAK og et kram, det har du fortjent! Jeg kan ikke finde ud af at overføre billedet af blogger hylsten til min blog, ellers havde den været med. Jeg kan ikke finde ord, som dækker, Nina, jeg er så utrolig glad, hvilket både du og hele verden godt må vide. Mig, som lige så meget skriver for min egen skyld, da jeg elsker at skrive samt tage billeder, at andre kan få noget ud af det også er MEGET ok.

2 kommentarer:

Nina sagde ...

Selv tak for dine smukke ord, Puk. Hvis du vil indsætte knappen, skal du blot højreklikke på den ovre hos mig og vælge Gem billed som... Her kan du så gemme billedet på din computer. Der bliver nok foreslået mappen Billeder, men du kan selv bestemme, om du vil gemme den et andet sted. Hvis du selv vil kalde knappen et eller andet, skal du skrive navnet ud for Filnavn. Herfra kan du så hente den ind igen, på samme måde som du også indsætter fotos. Du kan også åbne betjeningspanelet og finde menuen for de elementer, der kan vælges til sidebaren, og her vælger du Billed. I begge tilfælde bruges knappen Gennemse til at finde det pågældende billede og indsætte det. Håber det er forståeligt, eller bare spørg!

Zindy sagde ...

Nina,tak for hjælpen, endnu har jeg ikke prøvet om jeg kan overføre den til min billedmappe, da jeg lige har åbnet her og læst din kommentar. Det lyder forståeligt, og er overbevist om, jeg sagtens kan finde ud af det nu. Jeg vil til at prøve nu, om jeg er i stand til det...Jeg vil alligevel ind til dig og se, hvad der sker.


FORÅR 2007
Powered By Blogger