lørdag den 12. januar 2008

DIVERSE

Af aktiviteter er det både noget og ingenting, der er sket de sidste dage,vist mest det sidste, når det kommer til stykket. Har vist en af de mere stille perioder, hvilket jeg vist ikke er den eneste, som prøver med mellemrum.

Får dog holdt det værste skidt fra døren, vasket tøj mv. Pt en nat, hvor det er lettere sagt end gjort at få sovet, rejste mig op, da det virkede formålsløst at blive liggende i sengen, der skulle midlertidig ske noget andet.

I dagtimerne står jeg til tider ude ved saven i udhuset, der er ikke meget usavet tilbage. Fået de sidste æbler i mos, som nu står med atamon på glas, det er ikke boksen, jeg vil have dem i.

Har lige fået en ladning ugeblade til huse, som jeg med mellemrum fordriver tiden med, dog mest i aftentimerne, hvor der er mere ro over mig.

Sidst, der var kontakt med graveren, fik jeg nogle cd'er med hjem, som jeg har lovet at kopiere over til ham, han havde lånt dem på biblioteket.Der har jeg så lidt at hygge mig med i weekenden på et eller andet tidspunkt.

Nå, nu tror jeg, jeg vil forsøge, om det ikke kan lade sig gøre at falde i søvn, håber, det har hjulpet at være oppe en tid, så godnat derude.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Puk. Det er en træls tid, du har været oppe på, men jeg håber du fik sovet noget bagefter?
Tænk på, at vi går mod lysere tider, og alting (næsten) bliver lidt lettere at overse.
Rigtig god weekend til dig.
Kærlig hilsen H.

Zindy sagde ...

Hej H. Jeg havde en nat, hvor jeg ikke helt fandt hvile i sengen, det hjalp dog en smule, jeg endelig fandt ud af at rejse mig,faldt ikke ordentlig i søvn, men det prøver alle vist, især på denne tid af året.
Også god weekend til dig.
Kærlig hilsen Puk


FORÅR 2007
Powered By Blogger