søndag den 20. januar 2008

NATUR

I går, da jeg var ude på vandring, fik jeg taget en del billeder på min færden, enkelte kommer frem nu, andre senere, da der virkelig blev taget nogen i forhold til, hvad jeg så tit har gjort, når jeg er rundt. Min elskede sø er afbilledet her, gang på gang overraskes jeg over det ændrede landskab alt efter belysningen, når jeg vandrer rundt i mit område.
Her er en af overgangene ved bækken, hvor det ikke altid er lige let at komme over, hvis ikke man lige sørger for at få støvler på. De enkelte biler, som kører i det område har været medvirkende til, det er kommet til at blive lidt bøvlet at komme over, fodgængere har dog fået lagt lidt sten i begge sider, uden for bilernes rækkevidde, som en lille hjælp, når man skal over, alligevel er det en god ide ikke at have alt for lave sko på. Her elsker hunden at tumle rundt, hun smider sig lige så lang hun er i vandet og er MEGET våd, når hun kommer op. Jeg har forlængst lært at holde mig langt udenfor rækkevidde, når hun kommer op, da hun ryster sig kraftigt.
De her træer er faktisk de samme som ved det tidligere billede, fik dem zoomet ind, da jeg til tider ikke kan lade være med at lege lidt med kameraet for at se forskellen ved afstand.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det var da en god tur, du dér var på. ;-) Flotte billeder - især det sidste kan jeg godt lide.

Anonym sagde ...

Smukke billeder, Puk - og det er nemlig så utroligt at det samme landskab i dén grad kan ændre sig efter lys og vejr - selv på den samme årstid!

Zindy sagde ...

frk. Bibo - tak fordi du kan lide billederne, jeg kan godt lide at gå rundt med det kamera og prøve på at få noget brugeligt med hjem, en sport at se nyt på de forskellige strækninger, jeg går på, hvilket jævnligt sker.

et cafeteria - først velkommen til dig, da det er første gang, du kommenterer hos mig. Også tak til dig, fordi du kan lide billederne. Jeg har ofte gået med den samme tanke, når jeg har gået rundt, den samme strækning kan være meget forskellig 2 dage i træk, hvilket jeg tit har erfaret, utroligt, hvad den belysning kan gøre. Det griber mig, og jeg elsker faktisk at lege turist i eget område af samme grund, fordi der aldrig er helt ens. Nu, hvor kameraet følger mig de fleste tider, er jeg blevet mere bevidst om det, især når jeg bagefter sammenligner billederne, jeg har lagt ind. Har somme tider leget med tanken om at lægge samme motiv ind på bloggen, taget forskellige dage, så det er til at se forskellen på belysningen.


FORÅR 2007
Powered By Blogger