fredag den 8. februar 2008

TRÆSTUB

Denne træstub er jeg kommet forbi utallige gange på mine vandringer uden at tage nogen notits af den. Den har bare været en del af skråningen der på bakken. Da jeg i formiddag lige var ude på en kort tur for at få styr på mine tanker, kom jeg forbi den igen og så den der på afstand.
På afstand kunne jeg pludselig se, den mindede om en mand, jeg stoppede op og så en extra gang, det kunne da ikke passe?! Jeg stod eftertænksomt og så på den og blev enig med mig selv om, den altså lignede en mand, altså hovedet på ham, det nederste ligner skæg, prøvede at tage et billede og er nu spændt på, om det bare er mig, der har fået tossede ideer her på mine lidt ældre dage...

7 kommentarer:

johanne sagde ...

Hej Puk. Du har bestemt ikke fået tossede idéer. Jeg tror, det er en gammel og vis Skovtrold. En af dem som passer på.

Zindy sagde ...

Hej Johanne og velkommen til. Hyggeligt, du lige kom forbi med en melding. Rart at høre, du ikke mener, jeg har tossede ideer, du er vist ikke uden humor, hvilket jeg godt kan lide! Jeg har iøvrigt fulgt dig nogen tid uden at give mig til kende, du skriver godt.

johanne sagde ...

Jamen...tusind tusind tak for din melding :-) Du gør mig glad.

Zindy sagde ...

Selv tak, Johanne. Jeg kan godt lide at følge dig, det er spændende, og jeg sætter også pris på, du lige gider se forbi her, uanset om du fortsætter her eller ej, kører jeg videre hos dig, du kan vist se, jeg er begyndt at kommentere lidt mere.

johanne sagde ...

Jeg vil gerne kører videre hos dig. Fordi...du er en stor naturelsker, som jeg selv.
Også andre ting har vi til fælles kan jeg se.

johanne sagde ...

Og så glemte jeg at sige pænt Tak :-) Jeg bliver nemlig altid glad, når der er nogen, som gerne vil give mig en kommentar på min blog.
Hvorfor jeg glemte det???
- Fordi jeg "går" for hurtigt hen over bloggene lige nu. Jeg er stresset og for hurtig på aftrækkeren på grund af Bogbloggen :-)
Ha´ en god lørdag aften.

Zindy sagde ...

TAK, Johanne fordi du også vil følge her! Jeg har også set, vi har flere fælles træk, husker, du bla engang skrev hos dig selv, at du lige havde sat dine sidste kartofler af egen avl over til aftensmad, vi kan begge lide at rode i jorden ud over naturen. Jeg spiser stadig kartofler af egen avl.
Det har været spændende at følge bogbloggen hos Nina, så jeg kan sagtens følge dig, jeg har selv kørt derovre.
Glad for iøvrigt, jeg gav mig til kende hos dig pga vi har flere fælles træk, det er rart med fælles intersser. Jeg skriver også noveller, digte, men har i modsætning til dig ikke turdet vise noget på bloggen.
Også god lørdag aften til dig!


FORÅR 2007
Powered By Blogger