søndag den 10. februar 2008

VANDET

Her er et af mine favoritmotiver, taget på Mariager Fjord en dag, der var totalt vindstille med det rigtige sollys, billedet har jeg dog ikke selv taget, men fået det tilsendt til min mail en dag fra en, som også ofte går rundt i området.Jeg er meget glad for dette motiv, jeg synes, det stråler en utrolig ro, fred. Sætter pris på, der blev tænkt på lille mig. Gætter på, andre også kan få fornøjelse af det.Synes, det er for godt bare at gemme væk.
Samme fotograf har taget dette her billede og fremsendt det til mig, også fra fjorden, fotografen er - set fra mit synspunkt - også god til at finde gode motiver, hvilket jeg nyder meget, da jeg med jævne mellemrum får nogle billeder tilsendt til mailen, det her er bare 2 ud af mange, jeg har fået i tidens løb.

4 kommentarer:

Nina sagde ...

Meget smukke billeder, Puk! Den fotograf har sandelig sans for smukke motiver, lige som du selv har!

Zindy sagde ...

Tak, Nina, jeg viderebringer komplimenten til ham. Det er den mandlige del af et par fra overfladisk omgangskreds, som også i høj grad har blik for skønheden. En overgang for snart noget siden gik vi tit ture sammen, mødtes omkring området ved øverste billede, som er ca midtvejs mellem os, han er fabelagtig med kamera i hånden, en lidt anden vinkel end jeg ofte har, og har været med ham ude på vandet i hans båd - med 2 hunde, meget specielt, det var før, jeg fik digitalkamera, så jeg nyder, når han sender motiver fra vandsiden, da han, som du ser, også har flair for de rette motiver, jeg er lige ved at synes, hans er de bedste, af hans og mine, muligvis fordi han har andre vinkler.

Anonym sagde ...

Det er bestemt dejlige billeder, som udstråler ro, som du også skriver.
Det er dejligt, at have nogen til at inspirere en. Du må bare ud og tage nogle flere billeder Puk. Du har jo allerede taget mange gode!

Zindy sagde ...

Ja Evi, jeg nyder, jeg til tider får disse billeder, da jeg ofte får gode ideer, da billederne ofte er fra andre vinkler end mine. Det giver mod på at gøre noget mere ved mine egne, når jeg er ude på mine ture. Han, som har taget disse, er god, da han evner at se de rigtige motiver, noget helt andet end mine.


FORÅR 2007
Powered By Blogger