onsdag den 26. marts 2008

ADVARD

Tidligere på aftenen blev jeg meget forbløffet, glad og overrasket, for en af mine nye venner, ET CETERA, indstillede mig til denne pris.
Er kommet fra Norge, vistnok, og oversat af SISTER BONDE. Ordlyden til denne hyldestform - eller hvad jeg nu skal kalde det, er som følger:

1 Nominerede blogge skal nominere 5 personer som ikke har modtaget prisen.

2 De nominerede blogge skal have et formål.

3 I indlægget om prisen skal der laves et link tilbage til denne blog.

4 De nominerede blogge skal lægge adward-logoet på deres blog, logoet skal linke tilbage til denne blog.

Det har ikke været helt let lige at vælge nogen ud, som skal have tilkendegivelsen, men faldt endelig over følgende:

RIMKOGERENS 31 RIMERIER

LILLE MIG I DEN STORE VERDEN

JOHANNES STRØTANKER

FRØKEN SOLHAT

NINAS BLIDE BARSKE BEKENDELSER

Begrundelsen for prisen til disse bloggere,er, de hver især har hver deres grund til at skrive om dagligdagen på hver deres måde, nærmest et frikvarter, en oase for dem, virker det til. Bloggere, som på hver på sin måde har noget at give af til andre.

Håber, de vil tage prisen på samme måde som mig selv; en form for anderkendelse.

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ih, kære Puk! Tusind tak. Ved slet ikke hvad jeg skal sige. Andet end fuld fortjent at du også har fået. ;-)

Dejlig dag til dig. ;-)

johanne sagde ...

Kære Puk. Ser først dette nu. Tusind tak for din søde tanke, og hvor er det en smuk begrundelse du angiver.
Jeg vil med glæde give prisen videre.
Ønsker dig en rigtig god dag.

Zindy sagde ...

Kære frk bibo - Tak for din tilkendegivelse og ord til mig. Jeg synes, du er en af de personer, som fortjener at få den, du evner at bevare dit ukuelige livsmod, din humor på trods af de knups, du har fået i livets skole, hvilket jeg beundrer hos dig. Også god dag til dig!

Kære Johanne. Også tak til dig for tilkendegivelsen. Jeg kan faktisk bruge den samme begrundelse til dig som til frk bibo.Glad for, du også reagerer positivt og vil give prisen videre til andre, TAK. Også god dag til dig !

Conny sagde ...

Tillykke med prisen.den har du fortjent

Anonym sagde ...

Smukt, Puk! Det er vist lige i den ånd den er tænkt - ihvertfald i den ånd den blev givet dig :-)

puk2 sagde ...

Kom så igang/Conny - tak for dine ord. Jeg blev glad for den, og sætter stor pris på, andre åbenbart mener det samme, da jeg ikke altid selv synes, det jeg skriver om, kan være spændende, det er en fornøjelse for mig at være her i blogland med meget spændende venner.

puk2 sagde ...

et cetera - der overhalede du mig indenom. Tak for dine ord, og endnu engang TAK for prisen, som jeg blev meget glad og rørt over, en af de situationer, hvor jeg har svært ved at finde ord, som dækker, så jeg håber, du forstår, hvad jeg mener.

Frøken Solhat sagde ...

Hold da op... tusind, tusind tak puk2. En oase det har du ret i, det er en ny verden det her blogg-land, men en spændende verden.Om min blogg har et decideret formål...tja vel egentlig ikke meget andet end for min egen fornøjelses skyld :0)

Zindy sagde ...

frøken solhat - tak fordi du reagwerer positivt, hvilket var håbet. Det, jeg sætter pris på hos dig, er dine ligefremme beskrivelser, gode naturbilleder mm. Du har det sikkert som mig selv, det er for ens egen skyld først og fremmest, men jeg kan godt lide din form, stil om din dagligdag.

Anonym sagde ...

Tillykke med awarden - den er fortjent. Det er skønt at følge med på din færd rundt i det smukke landskab med din dejlige hund.

puk2 sagde ...

anette b - tak for tillykke, jeg blev i hvert fald glad for den, også tak for din kompliment til min færden rundt, det gør mig glad, andre end mig selv får fornøjelse af det her, det er sjvt, især efter jeg har fået digitalkamera, når jeg trasker rundt.


FORÅR 2007
Powered By Blogger