fredag den 14. marts 2008

BESKÆFTIGELSE

Man kan faktisk godt sige, der til tider er beskæftigelsesterapi for udenfor mine døre, og at jeg får varmen mere end en gang. Denne stak pinde her har været gennem en kløver, det tog ca et par timer med dette hjælpemiddel, tør ikke tænke på, hvor længe, det ville vare, hvis jeg skulle stå med hammer og kiler til denne bunke. Jeg kan låne kløver 2 steder, når det er nødvendigt med dette redskab, så undertegnede skulle vist være dækket ind så det vil noget.

4 kommentarer:

Conny sagde ...

Det er jo så dejlig med træ, det giver varme to gange. Her i Påsken skal vi op og bruge af våres træ opper ved sommerhuset. Der skal jo bruges noget træ, inden huset er vamet op, men vi har nok til de næste par år og der udover har vi to store grantræer der skal fældes.

Zindy sagde ...

Kom så igang/conny - Det lader til, du til fulde kender til at få varmen mere end en gang med træ, da I har sommerhus, hvor I bruger det. Der ligger et stort arbejde foran jer med de gran, som skal nedlægges, jeg ved det, da det er gran, jeg har fremme på bloggen, og jeg fyrer udelukkende med træ i fyr. Jeg nyder lugten af træ, hvilket I nok også gør i sommerhuset.

Anonym sagde ...

He he kan tydelig huske hvordan det var, at skulle fyre med brænde... Og alt det arbejde der var med at klargøre det først... Er glad for min fjernvarme :-D

Zindy sagde ...

bambi - så du har prøvet det her også, jeg kan godt forstå, du smågriner og nyder fjernvarmen, da det ikke altid er lige sjovt at makke med. Der ER et stort forarbejde, inden man sidste gang får varmen, joker til tider med, det er en form for beskæftigelsesterapi i vinterhalvåret, når der er vejr til at opholde sig ude. Det, man skal være minimum et år foran gør, det kræver forarbejde, men, det ved du vist lige så vel som mig...


FORÅR 2007
Powered By Blogger