lørdag den 15. marts 2008

GAVE

I dette tilfælde kan jeg sige, jeg har amerikansk påskepynt fremme på min matrikel, da disse påskekyllinger og æg kom pr post for år tilbage fra en amerikansk penneveninde, som lavede meget forskelligt håndarbejde året rundt.

Denne gave kommer frem så godt som hvert år, den hører påsken til her, siden, jeg fik den tilsendt for efterhånden mange år siden. Flere efterlyste kopier, så Puk kopierede dem og lavede en miniproduktion den første tid efter, folk er nu mættede for disse modeller.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Søde ser de ud :-D

Anonym sagde ...

Kan kun være enig med bambi72. ;-)

johanne sagde ...

De er da helt og aldeles fuldstændig vidunderlige. Kan godt forstå, du er glad for dem.

Anonym sagde ...

De er virkelig kære, de to! Jeg kan godt forstå, at de må frem hver påske!

Zindy sagde ...

Jeg siger tak til jer alle 4 for jeres kommentarer. Jeg synes selv, de er specielle i deres enkelthed. Nok også lidt nostalgi, fordi jeg fik dem tilsendt fra en penneveninde, som også lavede håndarbejde dengang.

Conny sagde ...

Hvor ser de søde ud jeg kan godt fåstå de bliver nostagisk Jeg har det sådan, at jeg hellere vil have nogle sjove ting som har en historie, det betyder meget for mig

Zindy sagde ...

kom så igang/Conny. Tak for din kommentar. Det lader til, du har samme holdning som mig, jeg vil hellere have ting fremme, som har historie bag sig, bla disse kyllinger-harer, som personligt er lavet til mig, det er også noget, som jeg værdsætter meget højt, da det ikke er noget, man bare kan gå ud og købe.


FORÅR 2007
Powered By Blogger