tirsdag den 25. marts 2008

FRA OPLANDET

Her til morgen, hvor jeg havde været inde ved kirken som vikar med morgenringningen, kom jeg i tanke om, det er et område med en skov af vindmøller.
Nogle af møllerne kunne godt tåle at blive fotograferet, da området er der som modvægt til at live op på billederne. Der var ikke langt fra tanke til handling, jeg var på jagt i området, det ene flotte billede efter det andet tonede frem på min nethinde, hvor skulle jeg lige stoppe op på min vej.
Her stoppede jeg også op, da det blotte øje faldt pladask for dette syn her, med træer på begge sider af vejen, i det fjerne lidt af en landsby med kirken som skue, det syn kunne jeg ikke stå for der med solen til at forskønne stemningen, her er det ikke så godt som i virkeligheden, kameraet fangede ikke den stemning, jeg så med mine øjne.
Her også lidt af det åbne landskab i morgenstemning, det første jeg iøvrigt tog efter morgenringningen ved kirken. Det var de billeder, det blev til, inden jeg skulle videre i min færden, disse billeder fra mit opland taget fra vejen, som vist langt hen ad vejen taler for sig selv...

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Som altid smukke billeder :-D

Anonym sagde ...

Hvor er det dejligt du gider arbejdet med at sætte billeder ind her, så en anden en bare kan sidde og nyde de smukke syn.

Hilsen Evi

Helle K. sagde ...

Det er et dejligt sted du bor - det kan man også se på billederne. :)

Zindy sagde ...

bambi - jeg takker for din kompliment, nyder at fange stemninger med de evner, jeg har.

Evi - jeg synes, det er sjovt, derfor gider jeg godt det her, jeg øver mig samtidig med kameraet, som ikke bare lige er til at lære at kende for mig. Kan også uploade 4 billeder af gangen.Hilsen Puk

Helle - jeg nyder både det helt nære og det lidt længere væk, jeg behøver ikke tage ret langt for at se noget andet. Der er også flot hos dig. :-)


FORÅR 2007
Powered By Blogger