tirsdag den 4. marts 2008

GÅTUR

Da jeg var ude at lufte hunden og jeg, mindede det lidt om forår igen, da vi kom ned i skoven, hvor der var læ for vinden. Jeg kom helt til at svede, da vi traskede derudaf. Havde startet op med at gå i modvind i godt ½ km, hvorefter træernes læ fik mig til at lyne jakken ned, der blev for varmt. Der var igen andre på vandring end os, og der blev udvekslet lidt snik-snak om vind og vejr med de få, der blev mødt på turen. Vi var heldige at komme afsted i et ophold mellem de kortere snebyger, som ikke på nogen tidspunkt gav hvid jordbund i dag. I åbent område var der koldt, hvis man stod stille, der var rimelig okay vejr, selv om der til tider har været lunere vejr end i dag...

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke da et vejr i har i det jyske *gg* Her var dejligt men blæsende.. Der kom en kort haglbyge, mens vi stod i en butik... Men ellers dejlig forårsvejr :-)

Zindy sagde ...

Bambi - vi var det meste af tiden heldige med vejret, hvilket jeg nød, sjovt, hvordan det forandrer sig fra egn til egn, igår var en af dagene, hvor der var forskelle af de lidt større:-D

Helle K. sagde ...

Min håndværker havde arbejdet i snevejr med kæmpe snefnug igår (syd for Holstebro) - hos os skinnede solen stort set hele tiden.

Zindy sagde ...

Helle k. sjovt som vejret kan være forskelligt, vi bor jo ikke langt fra hinanden, og regulære store fnug sydpå...


FORÅR 2007
Powered By Blogger