onsdag den 5. marts 2008

SKUMRING

I går ved aftenstid var jeg ude at blive luftet påny. Gik rundt i åbent terræn, hvor jeg kunne lade hunden løbe frit og få noget krudt brændt af.Det var bevidst, jeg gik i det åbne terræn, dels var der for skummelt for mig at traske rundt i skoven, da jeg er lidt en kylling, når det kommer til stykket.
Dels havde jeg himlen på mit program, den kunne jeg bedre studere fra vidderne med mit extra øje i hånden, resultaterne ses her fra skumringen. Midt i billedet her ses fjernsynstårnet i det fjerne, det kan svagt anes som sihuet, hvis man ved, det er der.
Her anes vejen mod vest ganske svagt i nederste højre hjørne. Asfalten, som jeg ofte har pjokket afsted på i tidens løb, når jeg skal afsted efter et eller andet. Her er jeg også begyndt at gå lidt mere på mine traveture for at komme ind i skoven fra en anden vinkel, der skal til tider nytænkning til i mit univers, når jeg vil se mig omkring på mine gåben...

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Vældig flot himmel :-D

Zindy sagde ...

Tak Bambi, kunne ikke stå for den, da jeg traskede rundt ude ved aftenstid i går :-D

Anonym sagde ...

Meget dramatisk, Puk! Vi kørte en aftentur til Gjøl - da vi kørte hjemmefra var der forholdsvis stille - og sådan et blødt, forårsagtigt lys - men efter kort tid blæste det op - og det plaskregnede og ruskede da vi vendte hjem igen ...

Zindy sagde ...

et cetera - din beskrivelse af det vejr, I var ude i passer faktisk til det, vi havde her omkring. Da billederne her blev taget, var jeg lige ude i et opholdsvejr. Himlen trak på en eller anden måde, det er ikke helt let at fange stemningen på billeder, men de siger trods alt lidt om, hvordan vejret var.

Helle K. sagde ...

Dejlige stemningsfulde billeder. Jeg kan ikke lige få øje på fjernsynstårnet, men jeg prøver lige igen. :)

johanne sagde ...

Det er fint med nytænkning, man har ofte tendens til at gå samme rute igen og igen.
Stemningsfulde billeder med dejlige varme farver. De er ret gode, synes jeg.

Frøken Solhat sagde ...

Meget dramatiske billeder... det er som om der er dramatik hver aften i tiden. Lur mig om det ikke er en lille snebyge i det fjerne.

Zindy sagde ...

Tak helle k. Fjernsynstårnet er meget svært at se, så jeg kan godt forstå dig, hvis ikke du kan få øje på det, det minder om en tændstik i det fjerne henne i nærheden af Doense.

Johanne, jeg har grebet mig selv i at gå de samme ruter hele tiden, derfor er jeg nu begyndt at bruge asfalten som nye indfaldsveje, da der også er flere indfaldsvinkler til skoven derfra. Også tak til dig for kommentar, synes også selv om den varme, rødlige farve på himlen, det er den, der ligesom gir prikken over i'et, gir liv.

frøken solhat - der er ligesom fart over feltet, den røde farve, som jeg kan lide - kan faktisk godt minde om fartstribe, der er liv hver aften lige nu, det ser jeg også her, det lyder ikke helt utænkeligt, der skulle komme et skud sne i nærmeste fremtid til at give et anderledes landskab en tid.


FORÅR 2007
Powered By Blogger