torsdag den 13. marts 2008

NATUR

Igen et par billeder, hvor jeg havde luft omkring mig, da der skulle motioneres. Når jeg se denne ejendom synes jeg, den ligger så idyllisk der i landskabet. Der er en storslået natur omkring pletten, som jeg er helt betaget af.
En anden form for skønhed end det, jeg har helt tæt på, men vil ikke bytte, græsset er ikke altid grønnere på den anden side. Her er lidt af det skue, man ser derfra, når man flytter sig en anelse. Græsmarken, som ses på begge billeder, og ikke er let at se på første billede, er ofte "besat" af heste, som fredfyldt trasker rundt og knap ænser folk, som vandrer rundt i området.

2 kommentarer:

Conny sagde ...

Det ser både trist og kolt ud.Men hver årstid har jo sin skønhed

Zindy sagde ...

Kom så igang-Conny, her virker det - som du siger - lidt koldt og trist, det er heller ikke de bedste billeder, der er taget her, der var overskyet, lidt diset - og koldt, da det kom til stykket, og det var ikke dagen, jeg havde lyst til at eksperimentere med kameraet for at få bedre billeder med mig hjem, selv om hver årstid har sin charme.


FORÅR 2007
Powered By Blogger