tirsdag den 11. marts 2008

BLANDET

På en af gåturene kom vi forbi dette syn efter sidste storm. Bare et af stederne,hvor der skete lidt, her i den milde ende, trods alt. Træerne tilhører naboen, da de før stod på hans grund. Nu er det meste på min skovmatrikel, og der sker ikke en lyd fra naboen, hvis jeg dapper ned og rydder op. Det er der, jeg har længst hen, når jeg lunter afsted med sav, benzin mm i mit område, så det må ligesom vente til engang, hvor både tid, lyst og energi er der til at traske derned.
Her sidder hunden på egen grund og ser tilfældigt hen i retning af de væltede grantræer. Grannerne ligger ikke langt fra hundens hovedretning i billedet, vejen, som hunden sidder på, fører op til matriklen her.

5 kommentarer:

Helle K. sagde ...

Dit sted ser rigtig dejligt ud :)

Zindy sagde ...

Helle k - jeg kan i hvert fald godt selv lid den alsidige natur, jeg har her omkring, man skal nok ha interesse for natur, når bosætter sig her.

Anonym sagde ...

Det er et dejligt billede af hunden der midt i skoven!

Kærlig hilsen Evi

Conny sagde ...

Du skal ha tak fordi du besøger min blog, det er så rat når man er ny på blogen.Det ser ud til det er et dejlig sted du boer.

Zindy sagde ...

Evi, jeg forsøger bare at fange de typiske situationer i dagligdagen i skoven, til tider med rette lys - med de evner, jeg har med et kamera i hånden. Kh Puk

kom så igang/Conny - selv tak, jeg kender godt fornemmelsen mens man er ny, indtil folk finder vejen, er der lidt stille. Hvis man er til natur som jeg er, er det et dejligt sted at bo her hvor jeg har slået rod indtil videre.


FORÅR 2007
Powered By Blogger