torsdag den 3. april 2008

BLANDET

Billederne i denne melding er jeg ikke gået langt for at tage, da de er taget lige uden for mine sydvendte vinduer, hvor jeg har et lille bed. Kom lige til at studere det bed lidt nærmere, inden jeg dampede i skoven med hunden, hyasinten har jeg dog observeret, da den er så langt udsprunget, den kan lugtes, når jeg åbner bagdøren.
Hvis ikke, jeg vidste det før, ved jeg nu, grøden er kommet til matriklen, der er gang i den flere steder, et dejligt syn at observere.
Her belisen, som tålte vinteren. Fik nogle stykker fra arbedspladsen sidste forår, da der skulle sættes sommerblomster på de gravsteder, vi holder.
Løgene her havde jeg dog i forvejen, hovedparten af dem, jeg fik fra arbejdspladsen, er de små.
Et stk pelsdyr, som troligt lå nedenfor bedet og ventede på, jeg var færdig med at lege fotograf, så vi kunne komme ud på vandring. Hun var klar med det samme kameraet var i lommen, nu var det endelig gåtur for de tilsammen 6 ben, og vi traskede ud i det blå, hvilket er en anden historie...

6 kommentarer:

Bambi72 sagde ...

Nogle gange behøver man slet ikke gå så langt for at få nogle gode billeder i kassen...
Godt at hunden er tålmodig *gg*

Anonym sagde ...

Dejlige blomster - og dejligt pelsdyr :-)

Frøken Solhat sagde ...

Det pipler op alle vegne... og hvor er det skønt. Glæder mig til at se den første bøg fra "din"
skov :0) har hørt de er begyndt at springe ud! God week-end

Zindy sagde ...

bambi - det er især nu, hvor alt begynder at titte frem, jeg elsker at finde motiverne lige udenfor.

et cetera - tak, vi har vist langt hen ad vejen samme synspunkt til bla dyr, da du også virker glad for din.

frøken solhat - Det er en dejlig tid, vi går i møde nu, hvor alt pipler frem fra jordbunden. Jeg går meget på udkik efter udsprungne bøgetræer, da jeg også har hørt, de er sprunget ud andre steder. Nyder dette udeliv pt, hvor vi har gang i forårsblomster mm. Også god weekend til dig.

Anonym sagde ...

Sikke nogle dejlige blomster - kan næsten dufte hyacinten :P Dejlig hund du har :-)

Zindy sagde ...

Anette - tak for komplimenten til både blomster og hund. Nyder mit bed nu med løgene, hunden, som til tider elsker at placere sig deri, lege gravhund...


FORÅR 2007
Powered By Blogger