onsdag den 9. april 2008

GÅTUR

Igår fik vi en af de lidt længere gåture, nogle af billederne bliver uploaded nu, resten senere. Tankerne skulle afledes, hvilket de blev ved at gå en af de lidt længere ruter, vi sjældent går. Vi skulle hen omkring et lille fiskerleje. Her ses både Mariager Fjord og søen, fjorden tættest på.
Vi skulle se vand, og på et tidspunkt, hvor der ikke var et øje at se i miles omkreds, lod jeg hunden løbe frit en kort tid, så hun lige kunne komme ned til vandet og plaske lidt rundt. (Vi gik i et område, hvor hunde skal være i snor.)
Her den ene ende af fjorden, på den anden bred går der enten heste eller køer fredeligt rundt om sommeren, vi må godt gå der alligevel, selv om der er dyr på engen, som fører ud til en odde, som går et godt stykke ud i fjorden.
Her er vi kommet til fiskerlejet, hvor vi lige skulle ned, her var hunden dog i snor, da en anden kvinde var ude at trave - også med hund.
Her vendte jeg mig lige om - og fik dette syn i søgeren, inden vi skulle ud på broen. Pelsdyret var lige henne at soppe i vandkanten, inden vi traskede ud på broen, hvor vi havde hold på hinanden, da der var snor på...

5 kommentarer:

Bambi72 sagde ...

Dejligt med sådanne en tur... Den rene meditation :-D

Zindy sagde ...

bambi - Det lader til, du også kender til, det kan hjælpe at komme ud og få tankerne afledt. Jeg nyder det, når jeg ligesom trænger til andre indtryk, "blæst igennem" og lade nye indtryk komme ind.

Anonym sagde ...

Det lyder som en skøn gåtur - dejligt med lidt forskellige ruter. :-)

Bambi72 sagde ...

Yep kender det så godt :-)

puk2 sagde ...

anette - Det var en dejlig tur, afvekslende rute med mange variationer.

bambi - dejligt at vide, der mindst er en mere ud over mig, som kender denne fornemmelse af ny energi på denne måde :-D


FORÅR 2007
Powered By Blogger