lørdag den 19. april 2008

NATUR

Torsdag aften, hvor jeg var ved at fjerne støv fra bryggerset, var der ligesom andet, der trak - udsigten udenfor vinduet, denne solnedgang trak mere end at få sat skik på bryggerset.
Den ene gang efter den anden fandt jeg mig selv stående ved vinduet, fordybe mig i dette syn, som jeg ikke kunne løsrive mig fra. Lyset var helt specielt, jeg ville hellere fordybe mig i solnedgangen, end jeg ville tørre støv af, pudse vindue og vaske gulv.
Langt om længe blev jeg færdig, og det tog næsten dobbelt så lang tid med rengøringen af bryggerset end det plejer, men det var ok for mig, da jeg ikke bare kunne trykke på en knap så synet kunne vente til senere, og nu kan jeg vente nogle dage, inden jeg igen skal gøre noget ved mit fyrrum mht rengøring.

6 kommentarer:

Conny sagde ...

Jeg kan godt forstå den udsigt trak i dig, den er også utrolig smuk.

Anonym sagde ...

Jeg kan godt forstå du ikke kunne koncentrere dig om andet end solnedgangen. Den var rigtig smuk :-)

Zindy sagde ...

Conny - tak fordi du kan se det samme som mig, syntes lyset var så specielt.

Anette - også tak til dig, en af de gange, det var mere spændende at se på det udenfor vinduet fremfor rengøring, svært at koncentrere sig, da farvespillet var specielt.

Bambi72 sagde ...

Det er godt nok også et meget smukt syn :-D

Anonym sagde ...

Det er da fuldt forståeligt, at du foretrak solnedgengen fremfor rengøringen - det havde jeg bestemt også gjort! :o)

Zindy sagde ...

bambi - tak, jeg kunne i hvert fald ikke stå for det, da der også var et specielt lys skær i bryggerset :-D

nina - tak også til dig. Jeg er nok også til tider let at aflede, da rengøringen ikke har den helt store interesse, men en nødvendighed :-D


FORÅR 2007
Powered By Blogger