tirsdag den 16. oktober 2007

ALTING OG INGENTING



Jeg kan roligt sige, det har været en dag uden de store udsving. Daglige rutiner har præget min dag, har været ude at gå 2 gange med hunden. Det lyder muligvis af meget, men det var kortere ture begge gange. En af gangene især var kort, hvor jeg slet ikke var inde i skovarealet, men befandt mig ude i åbent tærren. Det er ved at være noget siden, jeg har haft kamera med på mine ture, indtil videre har jeg nok at vælge imellem, da det stort set er de samme strækninger, jeg går på - i de arealer, hvor der er nogenlunde åbent.


Her til aften fik jeg blandet det sidste æblesaft, jeg havde i huset. Det skulle i princippet ikke være noget problem, da der i høj grad er æbleår. Jeg har mange æbler i mine træer, kan fuldt ud få nok til hele vinteren og mere til. Om det bliver til noget, ved jeg ikke, men har tænkt lidt på at tage hen til det nærmeste mosteri med et læs og få most med tilbage. Har gjort det engang før for år tilbage og havde most til lang, lang tid bagefter.
Pt ligger hunden ude i bryggerset, tæt ved yderdøren. Favoritpladsen. Kunne også kalde rummet for fyrrummet, tørrerummet, da mit kombinerede olie-træfyr står derude, ligeledes bruger jeg rummet til tørring af tøj, dog mest i vinterhalvåret.
Pt er et hold fra omgangskredsen ude at rejse, så der er ligesom lidt mere stille, nyere bekendtskab, men det sagde ligesom bang, da vi så småt begyndte kontakten, så der er jævnligt kontakt, det er deres kløver, jeg tumler med.

Ingen kommentarer:


FORÅR 2007
Powered By Blogger