tirsdag den 16. oktober 2007

TÆNKEBOKS


Der er en anonym, som trofast er begyndt at følge mig på min blog. Jeg blev mere og mere sikker på, det er en kusine med denne lille hund på dette billede. Den stille humor, som kommer fra den anonyme, minder om en kusine.
Da den anonyme skulle væk i weekenden, blev jeg mere sikker på det var kusinen, da hun ofte tager ferie noget af efterårsferien. Hun og familien tager til tider på weekend, ferie i begges barndommens sommerland, Øster Hurup, hvor hun og familien har overtaget hendes forældres sommerhus.
Barndommens land, hvor jeg til tider selv var på ferie og dels har trasket området tyndt på mine gåben, dels motioneret i vandet, som ikke ligger langt fra familiens sommerhuse. Grundet den anonyme, som ikke er kusinen alligevel, har jeg pr husker været en tur i sommerlandet, sjovt at være tilbage i dette land med et sommerland, som ikke kunne eksistere ret længe.
Jeg tænker videre, da jeg har en idé om, jeg kender den anonyme, som under alle omstændigheder er MEGET velkommen, det er sjovt og hyggeligt med dine godmodige kommentarer, anonym. Anonym, har du nogensinde været på min adresse?

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Halløjsa ... det kunne godt have været mig - men det var det ikke. Jeg plejer heller aldrig at optræde anonym. Jeg var ikke i sommehus i weekenden - men til hundeudstilling, med den smukke hund, du har vist på billedet. Lørdag i Års og søndag i Stilling. Jeg sender en lang beretning om det pr. mail senere ... hvis du da orker at læse det :o)

K.h. Conny

Zindy sagde ...

Hej Conny. Velkommen til. Hyggeligt du kommer forbi! Jeg har ikke fået skrevet mail til dig længe, fordi jeg har haft dig mistænkt for at gå ind på min blog som anonym, fordi jeg skulle finde ud af, det var dig, der var drillenissen. Som beskrevet i mit sidste indlæg, var der noget ved bla humoren, som faldt i tråd med din. Nyder disse lune bemærkninger. Du må meget gerne sende mig en lang mail om hundeudstillingen, det vil være sjovt at se, hvad der foregik, og hvordan det gik. Jeg vil se frem til det, når du engang i din travle hverdag får tid. God arbejdslyst; du er velkommen til at se forbi igen og jeg vil også se at få mailet til dig, det gir lidt mere personligt præg frem for her, hvor alle kan gå ind.

Kh kusinen G

Anonym sagde ...

Om jeg har været på din adresse?? Det ved jeg ikke, da jeg ikke kender din adresse, men det skulle da være et mærkeligt tilfælde, hvis jeg havde. Jeg er en tilfældig "bloglæser", der kommenterer hist og pist, men for at undgå misforståelser, er jeg altid anonym.

Zindy sagde ...

Anonym: Undskyld, jeg forvekslede dig med en anden, den sjove, godmodige humor, du kommer med, kan minde om en kusines, som jeg troede, skrev som anonym for at drive gæk med mig. Du er under alle omstændigheder MEGET velkommen som gæst på min blog, både med og uden kommentarer!! Nyder, folk besøger mig, uanset om der bliver kommenteret. Velkommen til dig under alle omstændigheder! Endnu engang undskyld, jeg troede, du var en kusine, som lige ville drille!!


FORÅR 2007
Powered By Blogger