onsdag den 5. december 2007

MERE OPRYDNING

Der er igen sket et ryk i oprydningens tegn, der skulle ligesom ske lidt mere i det her forløb, hvilket der så er. Sidst på formiddagen vurderede jeg, der ikke kunne være mere i mit bagagerum, så Puk så efter at fylde ud i bilen, da der ligesom ikke rigtig var vejr til de udendørs sysler pga det småregnede.
Vejret har dog været meget mildt årstiden taget i betragtning, så inden jeg satte kursen mod genbrugspladsen, jeg uploadede billede af i lørdags, drog jeg lige en tur ned i min elskede skov med hunden ved siden. Jeg skulle bare derned, ud i naturen, og der blev travet en af de lidt længere ture.

Ok, da jeg kom tilbage og havde fået spist lidt, tog jeg konsekvensen og så efter at komme af sted, mens jeg havde gnisten. Som sidst skulle jeg lige have en runde i forretningen, og her er, hvad jeg kom hjem med. Lige Puk i en nøddeskal, rydder ud med den ene hånd og slæber hjem med den anden... Alligevel kom der mere ud end hjem som sidst, så helt forgæves var turen ikke. Nogle af bøgerne fra i lørdags blev returneret, de, jeg havde læst, som jeg ikke gad have mere. Igen havde de et fyld posen tilbud for 25 kr. Nisserne var i en pose til en 10ér, og de var i min verden ok, derfor kom de med hjem.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Haha! Puk du er uforbederlig og åhh hvor jeg genkender det.
De ser da også meget søde ud!
Jeg ville også have følt mig fristet, men har lovet mig selv at i år skal der ikke investeres i flere julenisser til vores hjem.
Jeg kom alligevel til at købe et par, som jeg dog forærede min mor, som blev meget glad for dem.

Anonym sagde ...

Ja, Evi, jeg er uforbederlig, jeg kan selv godt forstå, jeg aldrig kommer helt til bunds i rod, når jeg giver med den ene hånd og tager med den anden. Veninden, som kom på besøg fik det store sæt, da hun ankom, for helt ærligt, jeg har ligesom jer nok. Jeg kan godt se komikken, går ofte og laver grin med min mani. Godt din mor blev glad for dem, du købte "som uheld".
Jeg er spændt på, hvad jeg "kommer til" at slæbe med hjem ved aflevering af næste læs... Jeg er spændt.


FORÅR 2007
Powered By Blogger