søndag den 13. april 2008

dagen til nu

Megen aktivitet er der ikke sket endnu som sådan. Formiddagen gik - stort set - med at være på arbejde, hvor der var dåb og altergang. Førstnævnte trak af gode grunde flere kirkegængere til huse end på en normal søndag, da der var en del dåbsgæster. Inden, jeg tog afsted, fik jeg dog hunden luftet udenfor på den stump græsmark, der er tilbage.
Og efter hjemkomsten en kort tur igen, billedet her er fra mit bed, jeg har ved sydsiden af stuehuset. En form for tilkendegivelse for de mennesker, jeg ved, har det svært i tiden, derfor skulle det med nu.
Og nu er jeg ved at være klar til den længere gåtur "ud i det blå."

2 kommentarer:

Bambi72 sagde ...

Ja arbejdet skal jo passes... Håber at du har fået dig en god tur ud i det blå :-D

Zindy sagde ...

bambi - tak, jeg kom ud i det blå og fik mig rørt til den store gulmedalje. Vanen tro nød jeg turen med fuglesang, oplæg følger en anden dag. Har haft en af disse dryssedage mht bloggen...


FORÅR 2007
Powered By Blogger