mandag den 14. april 2008

GÅTUR

En lille kavalikade fra en af mine utallige gåture. Alle 4 er nøjagtig en uge gamle, en dag, hvor vi havde en mild aprilsdag som idag med fuglesang, klar solskin i området. I det fjerne her kan man se over på sydsiden af fjorden.
En af disse dage, hvor vi tog det roligt, da vi traskede afsted - ud i det blå eller hvad man nu skal sige, da det var en af de kortere udflugter, vi var ude på.
Anemonerne lyste hvidt i skovbunden - i klynger, et flot syn, ganske få blå spredte var der også på vores færden rundt i området.
Her er vi længere henne på døgnet, klokken er her godt 20. Billedet blev taget ud af bryggersvinduet, jeg var gået ud - dels til fyret, dels for "Kontoret". Rummet lyste op, da jeg kom derud, af denne solnedgang over området, synet kunne jeg ikke stå for, til gengæld kunne jeg se, vinduet begyndte at trænge til at se klud og vand, hvilket ikke gør det bedre, fyret står i rummet og spreder støv.

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du prikker til min dårlige samvittighed mht vinduespudsning :P Smuk smuk solnedgang du har fanget :-)

Anonym sagde ...

anette - øh, skal vi hjælpes ad med vinduer, det her trænger endnu samt flere... Tak for komplimenten, kunne ikke stå for lyset, kontrast fra træerne.

Bambi72 sagde ...

WOW hold da op en solnedgang :-D

Anonym sagde ...

Endnu en dejlig tur og dejlige billeder fra din hånd. Tak for turen! :o)

Zindy sagde ...

bambi - tak for komplimenten til billedet.

Nina - også tak til dig - og selv tak, nyder at gå med det kamera som extra ledsager.

Frøken Solhat sagde ...

Tænk, har lige læst at der skulle komme flere dage med godt vejr..... lige til en tur ud i det blå. Endnu engang, skøn natur du omgiver dig med:0)

Zindy sagde ...

frøken solhat - Også jeg har hørt om flere dage med godt vejr, så sent som i aftes, juhu. Så jeg kan komme ud i det blå og sanse naturen bedre omkring mig, da jeg nyder alsidigheden her omkring.

Helle K. sagde ...

Vidunderlig og smuk solnedgang fra dit bryggers :)

Zindy sagde ...

Tak Helle, jeg var selv så betaget af dette farvespil udenfor bryggersvinduet, det skulle "i kassen."


FORÅR 2007
Powered By Blogger