tirsdag den 15. april 2008

ET RYK

Hunden ligger tålmodigt ude og nyder det gode vejr, som kan ses her. Hun har elsket at være ude i fri luft og nyde foråret.
Jeg selv har lidt af tiden været i gang med en omgang "beskæftigelsesterapi", da jeg i sidste uge fik et læs affaldstræ. Rimelig godt træ denne gang uden alt for mange søm, og det er til at rykke fra hinanden uden større problemer. Mens jeg var igang, lå hunden tålmodigt og så op på asfalten, om der nu skete noget spændende,mens "mor" var i sving. Nogle gange, når saven var slukket, kom hun lige hen og skulle have et klap. Det blev ikke til så meget i dag, men lidt har også ret, det hjælper for hver gang, jeg tager et ryk...

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke en god stak træ du har fået. Dejligt med en trofast følgesvend der tålmodigt holder dig med selskab imens du arbejder. God arbejdslyst men husk at hold gode pauser indimellem :-)

puk2 sagde ...

anette - Der er noget at rive i, hvilket vist kan ses på billedet, nyder at være aktiv på denne måde til tider. Nyder selskabet derude,som trofast følger mig. Tak for dit ønske, selv om det til tider kniber med at stoppe op mht pauser, hvilket indimellem giver lidt problemer i ryggen, man skulle tro, jeg snart kunne lære det.

Anonym sagde ...

Hvor er det dog en dejlig hund, du har, Puk. Så trofast. En slags støtte i dagligdagen.

Og som du da får noget fra hånden - det ser rigtig godt ud - men pas nu på den ryg, ikk´? :o)

puk2 sagde ...

nina - Jeg nyder virkelig den trofaste loyale hund, som virkelig er en slags støtte i dagligdagen.

Jeg prøver at passe på ryggen, Nina, jeg kom liige til at tænke på, jeg skal op på værelset ovenpå i det ubeskrivelige rod, dér et eller andet sted skal der ligge et støttebælte, jeg fik gennem arbejdspladsen, netop for at beskytte det meste af ryggen, som det gør, tak fordi du lige fik hjernen igang, havde glemt, jeg har det.


FORÅR 2007
Powered By Blogger