tirsdag den 15. april 2008

GÅTUR

Der skulle også lige gåes i området, der skulle igen lige stresses af, så vi så efter at komme ud i det blå, hvilket vist er et dumt udtryk, når vi vandrede ned i skoven.
Vi gik med hver vores sanser i brug og nød omgivelserne, en kort overgang kom der en lille bitte regnbyge, spredte dryp ramte os, stoppede op og nød disse få dryp, for det var småvarmt at traske afsted, så det føltes kun behageligt med denne korte byge.
Det gav ligesom lidt fornyet energi, så vi kløede på, da vi traskede videre, hunden hev vældigt i snoren, det var da sjovt.
Igen-igen stoppede jeg op her for at beundre skuet og falde hen i staver. Vejret var meget mildt og solskinsrigt, så den svage vestenvind,som ramte mig i ansigtet føltes kun behageligt, vi stod der adskillige minutter og faldt i staver. Staver og staver for 4bens vedkommende er vist så meget sagt, der lugtede noget så spændende lige der, så ok, vi hyggede os med hver vores en tid, inden vi gik det sidste stykke hjem til matriklen.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nøj, hvor hunden bare ser ivrig ud, og det forstår man, når man efterfølgende ser, hvilken skøn natur der var i vente. Godt du kom i tanker om bæltet! :o)

Zindy sagde ...

Nina, hunden mindede om en kåd hvalp på trods af godt 2½ år, var sikkert klar over hvad der var i vente, bla rådyrsteg - på afstand! Du fik - som tidligere nævnt - hjernen igang, underbevidstheden har kørt, og pludselig kunne jeg huske, hvor bæltet var ovenpå, så det er hentet ned og er i stuen, klar til næste aktiviteter.

Bambi72 sagde ...

Det er bare så vidunderligt at komme herind, naturen omkring dig er så pragtfuld og du formår at gengive den, så man næsten føler at man selv er der :-D

Zindy sagde ...

Bambi - jeg tager det som en kompliment, som jeg giver dig et stort tak for, du gør mig glad, da du selv er en af de bloggere, som evner at beskrive så præcist, man ikke kan lade være med at vende tilbage til dig...

Conny sagde ...

Tak for igen en god beskrivelse af en af dine ture ud i naturen

Lene sagde ...

sikke en udsigt, Puk, du bor så smukt :-)

Helle K. sagde ...

Sikke en god tur. Nej hunde falder vist ikke så ofte i staver.
Dejligt billede hvor man kan skimte fjorden bag træerne. :)

Zindy sagde ...

kom så igang/Conny - selv tak. Nyder et eller andet sted selv utrolig meget denne alsidige natur her omkring.

Lene - tak - jeg sætter selv meget pris på denne utrolig afvekslende natur i området med varieret terræn.

helle - et af mine favoritsteder er faktisk lige dette sted, hvor man ser fjorden i baggrunden, også selv om hunden og jeg så godt som altid er optaget af hver vores bla der.


FORÅR 2007
Powered By Blogger