mandag den 7. april 2008

GÅTUR

Billederne i dag er fra den næsten daglige vandring i torsdags, hvor vi traskede rundt på må og få af forskellige stier - uden mål, vi skulle bare ud at gå.
Vi gik hovedsageligt, hvor jeg kunne lade hunden løbe frit, da hun havde været lukket inde det meste af dagen, og det giver ligesom lidt mere, når hun får lov at løbe lidt i zig-zag omkring mig. Bolden var dog også med som følgesvend i lommen til at give lidt exra motion.
Formålet med dette billede, er, jeg vil vise 2 stier der på skråningen, som jeg jævnligt går på (dog ikke på een gang). Skråningen, hvor hunden elsker at løbe ned til bækken lige nedenfor, når vi går på nederste sti.
Her skovvejen, vi travede på og nød det milde vejr, med bækkens rislen til højre for os. Bækken, som har sit udspring på min grund. Skovvejen kunne køres på i min barndom - også i personbil. Nu vil jeg ikke bryde mig om at køre der, da den ikke er vedligeholdt nok til det brug.
Her er anemonerne fremme til at dække skovbundens tæppe, foråret er også kommet til Himmerland, hvis ikke, jeg vidste det før.

4 kommentarer:

Bambi72 sagde ...

Åhhh du giver mig "hjemve" hold da fast hvor jeg savner en ordenlig skov...
Må altså bare planlægge en skovtur næste gang jeg skal til fastlandet :-D

Zindy sagde ...

bambi - jeg kan faktisk godt forstå dig, når du som jeg - er opvokset med regulær skov i nærheden. En ting, jeg selv ville savne meget, hvis jeg ikke havde skov i nærheden. Der er nok for langt til, du liige kunne komme forbi her til oplevelsen påny, her er meget varieret...

Anonym sagde ...

Er det en stor skov I går i puk2? Du tager så mange flotte billeder derfra så jeg fornemmer det er et større område. Dejligt for din hund med den motion - det er så skønt at se på. Det glæder mig altid at se min hund spæne rundt og undersøge alting VIRKELIG grundigt. Det tror jeg også din dejlige hund gør.

Zindy sagde ...

Anette - Ja, det er en stor skov, vi går rundt i - bare mit lille område, tilhørende ejendommen, er ca 3 tønder land, hvilket er et lille frimærke i det samlede areal, har ingen bud på, hvor meget der er, nyder, der er så meget at vælge imellem, da jeg elsker at se hunden få al den motion samtidig med, jeg selv får mig rørt. Er overbevist om, vore hunde har det lige godt, da det klart virker til, I også elsker jeres, jeg nyder, som dig, at se hunden undersøge alt grundigt med næsen, hvilket giver lige så meget som en lang løbetur.


FORÅR 2007
Powered By Blogger