torsdag den 11. oktober 2007

dagen til nu


Nu, hvor jeg lige trænger til et ophold, sætter jeg mig lige en stund ved tastaturet. Dagen er sådan set gået som planlagt, vasketøjet kommet op, saudierne sat og været ude med saven i mit udgåede nedlagte elm på marken.
Midt i mine gøremål ringede tlf, om jeg var hjemme her først på eftermiddagen, hvilket jeg er. Først på ugen fik jeg lovning på at låne en brændekløver, som skulle komme på lørdag, dem, som har den, vil gerne levere den i dag. Det er ok for mig, da jeg har fri resten af ugen og kan af den grund nå noget mere, så det må vist være god planlægning, timing Kan se, det bliver mest udendørs, jeg kommer til at opholde mig, da jeg også har nedlagt træ nok på marken endnu, så fri og fri. Jeg skal i hvert fald ikke køre nogen steder efter arbejde. God dag til evt læsere.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nu skal jeg drille lidt. Hvad er det for nogle "saudier", du har sat. Kommer de fra Saudi-Arabien?? Hvorfor skal de begraves hos dig??
Eller, mener du stauder, det forstår jeg bedre.
God fornøjelse med dit træ.

Zindy sagde ...

Du skal vist kaldes drillepind frem for anonym. Ja, "staudierne" kommer langvejs fra, lidt anderledes tænkning mht at få noget nyt gravet ned, som kommer udefra. Jeg kan synge De Gyldne Løvers "Jeg er ikke som de andre..." Du fik vist grebet mig i en af de her hurtige slåfejl, det er stauder, jeg mener, når det kommer til stykket, drillepind. Tak for dine ønsker til mig. Også god dag til dig fra hende, som får blomster fra Saudi-Arabien...


FORÅR 2007
Powered By Blogger