torsdag den 11. oktober 2007

ET RYK


Er endnu engang rykket indendøre. Lige efter, jeg havde sluttet her før, gik jeg ud på marken for at rydde op i det, jeg havde savet op i stykker i formiddag, det skulle ligesom på vognen, og det var nu. Mens jeg var i gang med oprydning på marken, ankom parret, som havde kløver til udlån, kløveren var spændt efter bilen, og den blev sat til mit stik i udhuset. Selv jeg kan bruge den uden de vilde ting, så det er med at komme i gang med de ca 3 m2, som ligger og venter i udhuset. Kan have kløveren i ca 2 uger, så der skal nok ske noget på de par uger. Fint, for der skal ligesom til at ske noget, der er på nuværende tidspunkt ikke nok til hele vinterens forbrug, hvilket der nemt skulle blive på den tid.

Ingen kommentarer:


FORÅR 2007
Powered By Blogger