torsdag den 11. oktober 2007

"DEN ENES DØD DEN ANDENS BRØD..."


Da jeg stod op i morges, regnede jeg fuldt og fast med, jeg havde fri weekenden over, især fordi jeg holdt skansen kørende i sidste weekend. Men jeg er ligesom blevet klogere.
Jeg var rykket i husly herhjemme sidst på eftermiddagen grundet regnvejr. Mens jeg gik og funderede over, hvad jeg så skulle give mig til, ringede fastnet. Arbejdsgiveren var i røret, om jeg havde weekenden fuldt besat, ikke ligefrem mht med meget kontakt til andre. Jamen så var der ekstra timer til mig, da han var blevet sygemeldt pga betændelse i en skulder.
Derfor overskriften til dette indlæg, da det giver lidt flere penge i kassen. Det er ikke mange timer, det drejer sig om, men det giver alligevel lidt mere, da der af gode grunde bliver givet en højere timeløn, så jeg ved ikke, om jeg kan tillade mig at sige, det er et godt valgt tidspunkt, han skulle sygemeldes på...

Ingen kommentarer:


FORÅR 2007
Powered By Blogger