søndag den 23. marts 2008

FORÅRSBEBUDERE

Og en kontrast fra de 2 tidligere meldinger. Disse billeder, jeg viser her, blev taget i forgårs, jeg ville lige have dem i albummet, da der dengang var blevet meldt ud med sne. Disse hårdføre blomster, hvor jeg fik løgene fra arbejdspladsen sidste år, da vi skulle fjerne forårsløgene fra de gravsteder, vi holder og derefter plante sommerblomster. Vi blev enige om at dele løgene, vi fjernede fremfor at smide dem i containeren.
Og her endnu et af de hårdføre blomsterløg, som jeg dog for år tilbage selv anskaffede, det står klods op af stuehusets sydside og har også lyst til at komme frem i lyset.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åhh ja forårsbebuderne er noget af det bedste der findes :-D

Zindy sagde ...

bambi, jeg er også helt vild med forårsbebuderne, som er noget af det første, som varsler den lyse tid ude i naturen :-)

Conny sagde ...

Løgblomster er altid smukke og så de kraf de har til at vil frem uanset om der er frost eller kulde.Jeg har en skråning ved sommerhuset, hvor alle løg der har været indendøres vinderens løb bliger plandet, den skråning bliver køndere år for år.

Zindy sagde ...

kom så igang/conny - Gi'r dig kun ret i, disse løgblomster har en utrolig kraft, livsvilje. De kommer, uanset hvad. Pt ser de lidt ynkelige ud derude, men vender stærkt tilbage, når sne, kulde forsvinder. Jeres skråning ved sommerhuset må efterhånden være et flot skue.


FORÅR 2007
Powered By Blogger