søndag den 23. marts 2008

FORSKELLIGT

Lige nogle få billeder fra før, der kom sne til Himmerland, her er vi i udkanten af skoven, hvor jeg fik pelsdyret til at sætte sig ned. Hun er ikke den, der kan mest, hun vil ikke vinde en lydighedskonkurrence, men det mest elementære er tilnærmelsesvis på plads, det skal dog til tider genopfriskes, hvilket de fleste hundeejere nok kender til.
Lidt forårsbebudere er fremme igen, jeg genopfrisker lige så meget for mig selv som evt læsere nu, hvor det hele pt er vinterhvidt udenfor vinduerne.
Da jeg kom op til morgen, var der begyndt at svinde i sneen, men der er igen hvidt overalt, da der har småsneet en del af tiden med glimt af solstrejf undervejs. Vil ud om lidt, selv om det lige nu og her ikke frister særlig meget, men der er et pelsdyr, som vist godt vil ud og røres lidt.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er altid rart at blive mindet om det der var...
Nyd fortiden, men lev nutiden :-D

Zindy sagde ...

bambi - klogt sagt! Jeg kom ud kort tid efter, jeg skrev denne melding, og kom alligevel til at nyde turen, da jeg havde taget tøj mm på efter det og morede mig over hunden...


FORÅR 2007
Powered By Blogger