søndag den 23. marts 2008

SNIK-SNAK

Sidst på dagen i dag havde vi igen i mit område af Himmerland hvidt stort set overalt, hvor øjet rakte, selv græsmarken, som jeg kan se nedenfor mine sydvendte vinduer, som faktisk ikke længere er græs, men en forholdsvis nypløjet mark, er hvid igen.
Det har sneet igen, hvilket pelsdyret ikke just havde noget imod, det var spændende at løbe efter de fnug, der kom væltende ovenfra.
Første gang, jeg var ude i formiddag kunne vi se, der havde tøet en overgang igår, da det sorte begyndte at skinne igennem på vidderne.
Især her omkring bakken, hvor gravhøjen er. Her har vestenvinden dog også hjulpet til ud over tøvejret en overgang igår, ja, man kan vist sige, vi har fået forsinket vinter her i Himmmerland...

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Her er vinteren også pludselig kommet, alt er hvidt her til morgen :-D

Conny sagde ...

Det er flot med sne,men det skulle været kommet lidt før på året.

johanne sagde ...

Vi har vist forsinket vinter mange steder. Man bliver da snart helt forvirret. Smukke billeder.

Zindy sagde ...

Bambi - Så I er heller ikke gået helt fri i denne omgang, her er det begyndt at tø.

kom så igang/Conny - jeg er heller ikke helt med på, det skal være nu, derimod mens der var regulær sæson for det.

Tak Johanne. Jeg kalder denne forsinkede vinter, som vi har mange steder for årstidsforvirring, da det ER til at blive forvirret af, det virker fjollet med de pt slatne påskeliljer mm udenfor, hvor er vi lige på vej hen med disse forvirrede stemninger udenfor...

Anonym sagde ...

Dejligt du har taget så mange fine billeder af sneen. Jeg har næsten haft sne-abstinenser, manglede den meget, men det råder dine billeder til dels bod på.

Kærlig hilsen Evi

Zindy sagde ...

Evi - jeg ville hellere, det sne var kommet mens der var mere regulær sæson, men valgte at se positivt på det, det kunne jo ikke være anderledes, og jeg skulle liige ud og fange stemninger, da vi ikke har fået for meget af det. Der er stadig billeder på lager, og endnu ved jeg ikke rigtig, om jeg uploader flere. Der skulle bare anderledes billeder ind på pc, så øh, muligvis får du lysten styret senere.

Kærlig hilsen Puk


FORÅR 2007
Powered By Blogger